וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח רוצה את מסאי דגו

יואב ויכסלפיש וניר איסקוב

29.6.2006 / 23:00

אורי מלמיליאן פנה לקשר הפועל ת"א, שממתין להחלטה של יצחק שום בנושא. אליאב שוב לא השתתף באימון הכח בשל מחלוקת בנושא הביטוח

הכח עמידר ר"ג מעוניינת בקשר הפועל ת"א, מסאי דגו.

מאמן העולה החדשה, אורי מלמיליאן, יצר היום (חמישי) קשר עם הקשר בן ה-20 והציע לו להצטרף לקבוצתו. דגו עדכן בנושא את המאמן יצחק שום, שאמור להשיב לו בימים הקרובים.

סוכנו של דגו, ג'קי דהאן, אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "יש 3 קבוצות מליגת העל שרוצות את מסאי, והכח היא אחת מהן. עוד לא ביקשנו שחרור, ואנחנו אמורים לדבר עם שום ביום ראשון". אשתקד הושאל דגו הצעיר להפועל אשקלון, בשורותיה שיחק בהצלחה רבה.

ארז אליאב לא השתתף גם היום באימון הכח עמידר ר"ג בשל מחלוקת בעניין פוליסת הביטוח במקרה של פציעה חוזרת בברך. גורם בהכח הגיב לדברים: "אין לנו בעיה עם זה. סיכמנו שנחכה לשובו של פרקליטו, עו"ד מורן מאירי, כדי להתקדם, אבל כרגע נראה שארז לא יהיה בהכח".

המגן הימני אילן בכר והחלוץ עידן ביטון (אחיו של אלי) חתמו היום לעונה אחת באמצעות סוכנם רונן קצב. ביטון, שגדל במכבי ת"א, עדיין משרת בצה"ל וימשיך במועדון עונה נוספת.

העברתו של עמר מנצור, שאמור להיות מחליפו של בכר בעמדת המגן הימני, מתעכבת בגלל דרישת הפועל ת"א לדמי השאלה. גורם בקבוצה טען שהדרישה באה בניגוד להבנות קודמות עם הנהלת הפועל ובקבוצה מקווים להסדיר את העניין בקרוב. אם מנצור לא יגיע, ימלא את מקומו איתי סלע. בימים הקרובים מתוכננת פגישה נוספת עם אנשי בני יהודה בעניין השאלתו של מור גולן.

עדכון ראשון: 29.6.2006, 21:48
עדכון אחרון: 29.6.2006, 23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully