וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה - פיינל פור"

29.6.2006 / 19:11

פיני גרשון הוצג במסיבת עיתונאים באתונה כמאמנה החדש של אולימפיאקוס, ולא התבייש להצהיר על כוונותיו לאליפות יוונית

אולימפיאקוס פיראוס ומאמנה החדש פיני גרשון ערכו הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת במשרדי המועדון, בה הוצג המאמן לאנשי התקשורת ביוון. עשרות עיתונאים הגיעו כדי לסקר את "העברת השנה באירופה", כפי שמכנים את חתימתו המפתיעה של גרשון בקבוצה. לצד גרשון ישבו הבעלים ונשיא המועדון, המולטי-מיליארדר סוקרטס קוקאליס, וסגן הנשיא וראש מחלקת הכדורסל, פנאיוטיס אגילופולוס.

"אני שמח מאוד להגיע לכאן", אמר גרשון בפתח דבריו. "יוון דומה לישראל, אז בטח יהיה לי יותר קל להשתלב. יש לאולימפיאקוס הרבה כישרונות, ובאופן כללי אני יכול לומר שההבדלים בין מכבי לאולימפיאקוס אינם גדולים. בעונה שעברה ההבדל לא היה משמעותי. אני מאמין שנוכל לעשות עוד צעד קדימה בעונה הקרובה ולהגיע לפיינל פור. זאת המטרה שלנו, להגיע לפיינל פור ולקחת אליפות ביוון".

כשנשאל אילו שמות גדולים מתכוון להביא לקבוצה, ענה: "למכבי לא היו את השחקנים הכי טובים באירופה בכל עמדה, אבל היתה לנו את הקבוצה הכי טובה. אני רוצה להביא שחקנים שיהפכו את הקבוצה לטובה יותר".

מתגעגעים לשנות ה-90'

"הגעתי לכאן גם כדי לנצח את פנאתינייקוס, כמו שעשיתי עם מכבי", הוסיף גרשון לגבי היריבות המרה בין הירוקים של אתונה לאדומים מפיראוס. "אני מכיר היטב את אובראדוביץ'. הוא מאמן גדול ותמיד קשה לשחק נגדו. אבל הניצחונות הם לא בשביל המאמן, אלא בשביל הנשיא, השחקנים והקהל. ב-40 השנים האחרונות מכבי זכתה בכל האליפויות חוץ מפעם אחת, ואתם יודעים מי לקח ממכבי את אותו התואר. אני רוצה לבנות הצלחה דומה גם כאן. המגרש הביתי שלנו חשוב מאוד והאוהדים יצטרכו לדחוף אותנו קדימה. בעונה הבאה יהיה לנו את יתרון הביתיות בפיינל פור, כך שחשוב מאוד להגיע לשם. לשם כך אני מבטיח שנבנה קבוצה חזקה".

סוקרטס קוקאליס, נשיא אולימפיאקוס: "עכשיו יש לנו את פיני גרשון, וזה אומר שהמטרה שלנו היא להגיע לטופ. הגיע הזמן שנחזור להיות ראשונים, כמו שהיה בשנות ה-90'. אולימפיאקוס שיחקה נגד פיני לא מעט פעמים במהלך השנים, ולצערי, ברוב המקרים התוצאות לא היו טובות".

"פיני הוא אחד המאמנים הכי טובים באירופה", המשיך קוקאליס. "אנחנו רוצים לבקש מהאוהדים שלנו שיצרו אווירה דומה למה שעושים האוהדים של מכבי ביד אליהו. בלי אווירה של מלחמה, כמו שהיתה בפלייאוף בשנה שעברה. אני רוצה לבקש עידוד הוגן וטוב. למכבי אני מאחל שתמצא מאמן טוב, כמו פיני, כדי שתישאר בצמרת".

"פיני הוא מאמן נהדר", סיכם סגן הנשיא אגילופולוס. "בטוח שאלמד ממנו הרבה דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully