וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל יהיה כשיר לפורטוגל

29.6.2006 / 16:31

מגנה של נבחרת אנגליה החלים ממתיחה בשריר השוק ואמור לפתוח במשחק שיתקיים בשבת. נוויל: "נראה אם אנחנו באמת 'דור הזהב'"

"דור הזהב" של נבחרת אנגליה מתכונן למשחק רבע גמר המונדיאל מול פורטוגל, כשברקע פציעתו של מייקל אואן, שסיים את המונדיאל עוד במשחק מול שבדיה בשלב הבתים.

האנגלים עדיין לא התאוששו מהאובדן הגדול, אבל יכולים להתנחם מחזרתו להרכב של שחקן אחר, אמנם על סקורר אבל מגן עתיר נסיון בינלאומי. גארי נוויל, שלא שיחק בשלושת המשחקים האחרונים, אמור לחזור להרכב ביום שבת אחרי שהחלים ממתיחה בשריר השוק.

נוויל בן ה-31, שמתכונן להופעה הבינלאומית ה-81 שלו אמר: "ביום שבת מול פורטוגל, נדע אם באמת אפשר לכנות אותנו 'דור הזהב'. אני כבר אמרתי בתחילת הטורניר שיש לנו חבורה של שחקנים מצויינים. אם אנחנו מצליחים להשיג תוצאות טובות כשאנחנו לא בשיאנו, זו ההוכחה לכך. יש לנו הזדמנות להגיע לחצי גמר המונדיאל וזה לא משהו שקורה כל יום. אני מקווה שהפעם מזג האוויר יפעל לטובתנו, אנחנו גם נגיע מנוסים יותר".

נוויל גם דאג להזכיר את הסיכון שבמשחק מול חוליית ההתקפה הפורטוגלית: "הבעיה מול שחקנים כמו כריסטיאנו רונאלדו היא שאפשר לתת 89 דקות מבריקות ואז לאבד את הכל בדקה ה-90 בגלל אחד הקסמים שלו. רק אחרי שנרד מהמגרש, נוכל לדעת אם שיחקנו מולו טוב או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully