וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טברטקו קאלה מצטרף למכבי ת"א

ניר איסקוב

29.6.2006 / 21:25

אלי כהן החליט ללכת על השוער הקרואטי בן ה-31: "מבחינתי, הוא הבחירה הטובה ביותר". עומר פרץ כתב מכתב התנצלות לאוהדים

זר ראשון למכבי ת"א: טברטקו קאלה, השוער הקרואטי שנבחן בשבוע האחרון בקרית שלום, יוחתם לעונה, לאחר שהיום (חמישי) החליט הצוות המקצועי בראשות המאמן אלי כהן, לצרף אותו לקבוצה.

קאלה בן ה-31 יטוס הלילה לקרואטיה על מנת להסדיר את שחרורו מהיידוק ספליט, וישוב ארצה כבר ביום ראשון, אז יצטרף רשמית לסגל.

אלי כהן אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר ההחלטה: "זה שוער שאני מכיר אותו באופן אישי, ראיתי אותו משחק בקרואטיה ובזדמנויות נוספות, והבחירה בו הייתה מלכתחילה. ראיתי אותו גם בהשתלמות ובכל מיני הזדמנויות. מבחינתי, הוא הבחירה הטובה ביותר. גם בפן החברתי, השחקן יעזור לנו לשנות אווירה. מבחינה מקצועית, הוא הבחירה הנכונה, ואני מקווה שיחד איתו נחזיר את מכבי למקומה הראוי. הבאתו לארץ הייתה גם מכיוון שמאמן השוערים, שורה אובארוב, התרשם ממנו".

בעקבות צירופו של קאלה, ירדה מכבי סופית משוער נבחרת פראגוואי, אלדו בובאדייה, שהיסס לגבי הגעתו ארצה.

"אני מכביסט מלידה"

חלוצה הטרי של מכבי ת"א, עומר פרץ, לא התאמן היום (חמישי) במכבי ת"א, מאחר שהפקס מטעם שטרסורג המאשר את העברתו לקבוצה, הגיע רק במהלך האימון. מחר בבוקר (שישי) פרץ בן ה-19 כבר ישתתף באימון עם חבריו החדשים, בן דודו, תמיר כהן, ותחת שרביטו של אביו, ויקי פרץ.

בינתיים, פרסם הבוקר החלוץ הצעיר מכתב באתרי האינטרנט של האוהדים הצהובים, ובו הוא מבקש לפתוח עמם דף חדש, לאור ההיסטוריה שלו בהפועל ת"א. פרץ החליט על הצעד מאחר שחלק מהאוהדים לא רואים בעין יפה את הצטרפותו לקרית שלום.

"אני מכביסט מלידה, אבא שלי, ויקי, היה מגדולי השחקנים של מכבי, ואני חונכתי וגדלתי על המועדון הגדול הזה", פתח פרץ את מכתבו.

בהתייחסו לציטוט שיוחס באחד העיתונים שלפיו אמר כי "מכביסטים הם אנשים שחצנים ומתנשאים", כתב החלוץ: "עניתי לכתב 'אנשים חושבים שהם אנשים שחצנים ומתנשאים וזה לא נכון'. זה היה הציטוט שלי בנושא הזה. שראיתי את הידיעה למחרת, הזדעזתי".

פרץ התנצל על כך שבסיום אחד המשחקים הוא ביצע בידיו את תנועת הסמל של הפועל ת"א: "אני יודע שזאת אחת הסיבות העיקריות שאתם כועסים עליי, אבל אתם צריכים להבין שעושים טעויות, עשיתי אותה, ואני מתנצל. לא הייתי צריך לעשות ככה, במיוחד בתור אחד שהוא מכביסט, ושכל משפחתו אוהדת מכבי. אני מקווה באמת שנפתח דף חדש. אני לא מצפה שתסלחו לי ישר או בכלל, אבל אני מקווה שתהיה עונה טובה לקבוצה מגיע לנו הישגים יותר גבוהים ותצוגות כדורגל יותר טובות. אני מאמין וחושב שאפשר לעשות את זה, אבל ללא עזרתכם זה קשה ואף בלתי אפשרי".

עידו עינן, קשר צעיר מהפועל ר"ג, החל להיבחן היום בקבוצה בהמלצת עוזר המאמן, ויקי פרץ, שהדריך אותו בנבחרת נערים א'. נבחן נוסף, מייקל וורוויק, קיבל מכה בברך לקראת סיום האימון ונאלץ לנטוש אותו לפני סיומו. בקבוצה מקווים שהוא יוכל ליטול חלק באימון מחר.

עדכון ראשון: 29.6.2006, 15:33
עדכון אחרון: 29.6.2006, 21:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully