וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן עשוי לחבור לברקוביץ' ברמת השרון

שגיא ניר

29.6.2006 / 14:46

הבעלים של הפועל חולון נואש מהניסיון לגייס תמיכה מראש העיר, ויצר קשר עם הבעלים הפורש של רמת השרון: "אולי אהיה במקום אחר"

רק אתמול (רביעי), הודיע מיקי דורסמן במסיבת עיתונאים כי במידה ולא יזכה לתמיכה בתקצוב הפועל חולון יוריד את הקבוצה ללאומית. היום מתברר כי דורסמן החל כבר בחיפוש אחר אלטרנטיבה, והוא עשוי להצטרף להפועל רמת השרון ולמיקי ברקוביץ', שרק השבוע הודיע על עזיבת הקבוצה.

"זה נכון. אני בודק את האופציה הזו", אמר דורסמן, שקבע להיפגש עם מיקי ברקוביץ' בנושא, אולי במטרה לאותת לראש עיריית חולון, מוטי ששון, על רצינות כוונתו לעזוב."הציפיות שלי מעיריית חולון הן אפס, וכנראה שחולון לא תהיה בליגת העל. אם לא בחולון, אולי אהיה במקום אחר".

ברקוביץ', שהודיע השבוע על עזיבת רמת השרון אחרי 5 שנים, עשוי לעשות סיבוב פרסה ולחבור לדורסמן, עימו קיים גם שיחות על איחוד בין הקבוצות במהלך החודש האחרון. "מיקי דורסמן התקשר אלי, ויש לו רעיונות לגבי רמת השרון", אמר ברקוביץ'. "הוא רוצה לנהל ולאמן ונראה לו שבחולון לא יצא שום דבר. אני לא פוסל שום רעיון, ומוכן לשמוע", אמר.

בשבועיים הקרובים, פרק הזמן אותו הקצה דורסמן למציאת פיתרון לנושא תקצובה של חולון, אמור המצב להתבהר. במידה וחולון תוותר על מקומה בליגת העל, עירוני רמת גן אמורה להיות זו שתחליף אותה. הבאה בתור ברשימת ההמתנה היא הפועל רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully