וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואנצ'ופה מתרחק מבית"ר

אסף שקד

29.6.2006 / 21:59

החלוץ מחזיק בהצעות מאנגליה ומארגנטינה, ועלול שלא להגיע למחנה בהולנד. זה מיונג עדיין מועמד. לרואה נמכר לסושו

השאלה הגדולה ביותר היום (ראשון) במחנה האימונים של בית"ר ירושלים בהולנד, הייתה האם החלוץ פאולו וואנצ'ופה יגיע בסופו של דבר.

כבר בשעות הצהריים הגיע היו"ר ולדימיר שקלאר להולנד במטרה אחת ברורה - להמתין לוואנצ'ופה ולהחתים אותו כמה שיותר מהר על החוזה. אבל כמה שעות לאחר הנחיתה הודיע היו"ר כי החלוץ לא ינחת היום ויתכן כי יגיע רק לקראת סוף השבוע.

ביממה האחרונה שלח השחקן רמזים באמצעות כלי התקשורת השונים כי יש לו הצעות מקבוצות בליגה האנגלית הראשונה ויתכן כי הוא יממש את אחת האפשרויות. במקביל, בתחילת השבוע הבטיח השחקן כי הוא יגיע למחנה ויסכם את תנאיו בבית"ר ירושלים. כעת, לאחר שלא הגיע כמתוכנן, ממתינים בבית"ר לראות האם הוא יגיע בימים הקרובים או שמא החליט לוותר על אופציית בית"ר.

בתחילת השבוע כשנעשתה פנייה לשחקן, הוא הביע את רצונו להגיע לבית"ר ורק העניין הכספי נראה כמכשול. אלא שמאז פרסום הידיעה, מספר מועדונים באנגליה, ששמרו בשקט על הרצון שלהם בשחקן, פנו אליו בזריזות על מנת להנחית את החלוץ אצלם. אחת הקבוצות שרוצות את החלוץ היא העולה החדשה שפילד כמו גם מספר קבוצות נוספות מהליגה הבכירה ו-3 קבוצות נוספות מליגת המשנה.

לפני מספר ימים הציעה לו גם רוסאריו סנטרל הארנטינאית להצטרף לשורותיה. נשיא המועדון הארגנטינאי, פאבלו סקארבינו, סיפר: "נפגשנו עם וואנצ'ופה בגרמניה, והצענו לו להגיע לשחק בליגה הארגנטינאית. אחרי שקוסטה ריקה איבדה סיכוי להמשיך הלאה במונדיאל התקשרנו אליו וקבענו פגישה. הוא אמר לנו שהוא קיבל מספר הצעות, שהוא יבחן את כולן, ושבעוד כשבוע וחצי יקבל החלטה".

וואנצ'ופה, בעל עבר עשיר בליגה הבכירה באנגליה, נותן באופן ברור את עדיפותו לליגה האנגלית וכעת לאחר שקבוצות נוספות נכנסו למרוץ, בית"ר עשויה להישאר במקום האחרון מבחינת סדר העדיפויות שלו.

ולדימיר שקלאר, שנחת בהולנד בשעות הצהריים מיהר לעדכן מהר כלי התקשורת כשאמר שוואנצ'ופה לא ינחת כמתוכנן היום ויגיע כנראה רק לקראת סוף השבוע.

השחקנים ייסעו לראות את אנגליה-פורטוגל

החלוץ הקמרוני, אלברט זה מיונג, היה על הכוונת של בית"ר עד שזו גילתה עניין בוואנצ'ופה, אך כעת לאחר שהאפשרות של כוכב קוסטה ריקה עשויה לרדת, ייתכן כי הקמרוני יחזור לתמונה. הבעיה היחידה היא תג המחיר הגבוהה של השחקן - 2.5 מיליון יורו - סכום אותו בית"ר לא תשלם לקבוצתו של החלוץ, בלנשש הפורטוגלית.

במידה שאופציית וואנצ'ופה לא תתממש ובמידה ובית"ר לא תלך על מיינוג, מי שעשוי להיות החלוץ החדש של בית"ר הוא ניקולאס פאלבוביץ' הארגנטיני שממשיך להתאמן עם בית"ר, אך הצטרפותו מותנית במצב הגופני שלו.

במקביל לפגישה שלה מצפה שקלאר עם וואנצ'ופה, במהלך סוף השבוע הקרוב הוא אמור להיפגש עם נציגים של גנק הבלגית ולדון עימם בנוגע לרכישת הכרטיס של ברק יצחקי. השחקן מתאמן כרגיל עם בית"ר ואף מציג יכולת גבוהה, אך בבית"ר הבהירו שלא ישחררו את השחקן בקלות. ההצעה האחרונה של גנק נעה סביב 600 אלף יורו.

ביום שני הקרוב תקיים בית"ר את משחק האימון הראשון שלה במסגרת מחנה האימונים מול הקבוצה הבולגרית לבסקי סופיה. למאמן אוסי ארדילס, יהיה חסר בהרכב בלם, וזאת עקב ההיעדרות של תומר בן יוסף, אך יתכן כי דוד אמסלם ישלים את הבור שנוצר. במהלך המשחק יבחן ארדילס את שחקניו החדשים כמו גם את החלוץ הארגנטיני, ניקולאס פאבלוביץ', שלא מציג יכולת יוצאת דופן.

ביום שבת אמורים לקבל שחקני הקבוצה יום חופשי, ועל פי התכנון תצא הקבוצה באופן מסודר באמצעות אוטובוס מאורגן לגרמניה, שם ינסו השחקנים לארגן כרטיסים למשחק רבע הגמר בין אנגליה לפורטוגל. הנסיעה לגרמניה אורכת כשעתיים בלבד, ולכן הסכימו ראשי הקבוצה לתת לשחקנים אפשרות להגיע לגרמניה ולטעום מעט מהחוויה של המונדיאל. חלק מהשחקנים, בעיקר הבכירים שבהם, עושים את מירב המאמצים על מנת לארגן כרטיס למשחק.

לרואה ישחק בסושו

ז'רום לרואה ישחק בעונה הקרובה בקבוצת סושו מהליגה הראשונה בצרפת. בימים האחרונים התקיים מו"מ בין בית"ר ירושלים לקבוצה הצרפתית, והצדדים הגיעו להסכמה לגבי מעברו של השחקן לצרפת. בית"ר תקבל עובר השחקן כמיליון יורו.

לרואה, שכבר לפני מספר שבועות הודיע כי הוא לא רוצה להמשיך בקבוצה הישראלית, המריא כבר בשבוע שעבר לצרפת על מנת לסכם בסושו, אך בבית"ר הודיעו כי השחקן טס לסידורים אישיים ושהוא יצטרף למחנה בהולנד. כבר ביום שבת שלח לרואה מסר לבית"ר שהוא לא יגיע למחנה, ובקבוצה הבינו ששום דבר לא ישנה את החלטתו של השחקן. בימים הקרובים תעשה ההעברה הפורמאלית לסושו ולרואה ייפרד מבית"ר אחרי חצי עונה.

היום כבר התראיין לרואה, שילבש את החולצה עם המספר 11, לאתר הרשמי של סושו, ושם חזר על דבריו לפיהם רצה לעזוב את בית"ר ירושלים מהרגע בו עזב אותה לואיס פרננדז.

עדכון ראשון: 29.6 14:58
עדכון אחרון: 29.6 21:59

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully