וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברת חליבה להפועל ת"א טרם הושלמה

ניר איסקוב

29.6.2006 / 21:10

מחזיקת הגביע טרם הסדירה את הפיצוי הכספי להפועל ב"ש, והפערים בין הקבוצות גדולים. יום טוב טליאס: "רוצה לחזור הביתה"

העברתו של תומר חליבה מהפועל ב"ש להפועל ת"א טרם הושלמה, ונכון לעכשיו, המגן אינו רשאי ליטול חלק בשום משחק רשמי של מחזיקת הגביע.

חליבה אמנם מתאמן בוולפסון, אולם הוא מבוטח על ידי הפועל ת"א, הנושאת באחריות במקרה של פציעה. "אני לא יודע למה הפועל ת"א כאלו אדישים", אמר לוואלה! ספורט פרקליטה של הפועל ב"ש, עו"ד ניב כהן.

"עוד 3 שבועות הם צריכים לשחק בגביע אופ"א, וכל עוד העניין לא נסגר, הוא לא יכול לשחק שחק איתם. גם אם הוא או הפועל ת"א פונים עכשיו לוועדה למעמד השחקן, זו פרוצדורה שלוקחת זמן, עד שאנחנו נגיב, עד שהוא יענה לנו ואחר כך הדיונים עצמם, שמתקיימים רק בימי רביעי, אם זכור לי נכון. הפועל ת"א יכולה גם לצרף צ'ק פתוח בהתאם להחלטת הוועדה, ואז הוא יוכל לשחק אצלם, אבל אני לא מאמין שהם יעשו את זה".

ב"ש, בתור קבוצת האם של השחקן, זכאית לדמי השבחה של חליבה, שהושאל אשתקד לבית"ר ירושלים. הפועל ת"א הציעה לפני כשלושה שבועות 70 אלף דולר, בעוד שב"ש דורשת 150 אלף דולר. הצדדים עשויים להיפגש בשבוע הבא ולפתור את המחלוקת, אם כי הפערים הם גדולים.

הקשר שי אבוטבול, אמור לחתום ביום ראשון הקרוב על חוזה ל-3 עונות בקבוצה, באמצעות סוכנו, רונן קצב.

"בטוח שנמצא את הדרך להסתדר על הצד הטוב ביותר"

יום טוב טליאס, מאמן השוערים של הפועל ת"א בחמש העונות האחרונות, עשוי לחזור למועדון.

כזכור, טליאס בן ה-39 "התפוטר" מקבוצת נעוריו בסיום העונה, לאחר שלדבריו הנהלת המועדון לא עמדה בהבטחתה להוסיף 20 אחוז למשכורתו, אשר קוצצו ממנה בעונת 2003/4. עם סיום עבודתו, מתח טליאס ביקורת על התנהלות קבוצת הניהול של הפועל ת"א, ואמר בין היתר: "התחושה שלי היא מאוד קשה ושל עלבון, אני מאוד פגוע מהדרך. אפילו לא ישבו לדבר אתי, הכל התנהל דרך הטלפון".

גורמים במועדון העריכו כי פגישה בין מאמן השוערים ליו"ר חברת הניהול, מוני הראל, שנפגע מאוד מדבריו, אמורה להתקיים בקרוב, ולסלול את דרכו של טליאס חזרה למתחם וולפסון. יש לציין כי טליאס, ששימש כשוער בקבוצה במהלך שנות ה-80', מוערך מאוד על ידי שביט אלימלך, שניסה לתווך בין הצדדים כדי להחזירו למשרתו הקודמת. בינתיים, משמש בתפקיד מאמן השוערים של קבוצת הנוער, גבי בורשטיין, לאחר שהוחלט לוותר על מאמן השוערים של עירוני ראשל"צ מאשתקד, אשוט מרטירוסיאן.

"אני מאוד קשור למערכת ומאוד אוהב אותה", אמר טליאס לוואלה! ספורט. "אני מצטער שדברים הגיעו לאן שהם הגיעו. מההתחלה לא ניסיתי לפגוע באף אחד, ואני מצטער ומתנצל אם זה התפרש בצורה הזו. בלי שום קשר אם אהיה בהפועל או לא, אני אוהב את המערכת, את האוהדים ואת שביט. אני בטוח שנמצא את הדרך להסתדר על הצד הטוב ביותר. כל אחד רוצה לחזור הביתה, כי שם הוא מרגיש הכי בטוח והכי נוח". בהפועל ת"א סירבו להתייחס לדברים.

קבוצת הנוער תערוך בימים הקרובים מספר אימוני כושר וכוח במכון הכושר "shape" ברחוב הירקון בת"א.

עדכון ראשון: 29.6.2006, 14:14
עדכון אחרון: 29.6.2006, 21:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully