וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: נבחרת הקדטים התארחה אצל השר פינס

28.6.2006 / 17:45

הג'ודוקאים חזרו מאליפות אירופה בהונגריה עם שתי מדליות ארד על החזה, ארבע מדורגים ו-23 ניצחונות סל הכל


שר המדע התרבות והספורט אופיר פינס אירח אחר הצהריים (רביעי) את נבחרת הקדטים (עד גיל 17) בג'ודו, שחזרה עטורת הישגים מאליפות אירופה לקדטים בהונגריה. השר הפגין בקיאות בהישגי הקדטים שהשתתפו באליפות אירופה, ואלו סיפרו לו על ההשקעה הרבה באימונים ועל החוויות שלהם מהתחרות.

שבעת הג'ודוקאים שהשתתפו בסוף השבוע באליפות השיגו שתי מדליות ארד (ואדים גושין ושחר לוי), ארבע מדורגים נוספים(מקומות 5 עד 7), ו-23 ניצחונות סך הכל. שתי המדליות העלו את מאזן המדליות של הג'ודו הישראלי באולימפיאדות, אליפויות אירופה ואליפויות עולם ל-68, הישג חסר תקדים לענף בישראל. 20 מדליות, מתוך ה-68 הושגו בתחרויות הקדטים, שהחלו בשנת 1999.

השר פינס פנה בקבלת הפנים לג'ודוקאים ואמר: "הג'ודו הוא ענף ייצוגי מרכזי שמביא הרבה כבוד לספורט הישראלי. אני מאמין שבמאמץ משותף נכין תשתית ראויה שתביא הישגים באולימפיאדות הבאות בבייג'ין 2008, ובאלה שאחריה."

שלומי נמירובסקי, מנכ"ל איגוד הג'ודו מסר בתום הפגישה: "שמחנו שהשר קיבל אותנו ומעריך את ההשקעה וההישגים של הענף. הג'ודו, כענף האולימפי המוביל בישראל, מבטיח וגם מקיים. ההישגים של הקדטים רק מראים את הפוטנציאל הגדול של החבורה הצעירה שממשיכה את מסורת ההישגים של הענף. מהדור הזה יגיעו ג'ודוקאים ללונדון 2012, ואני מקווה שחלקם יזכו בעתיד במדליות אולימפיות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully