וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מתחילה לחפש מחליף לבן יוסף

אסף שקד

28.6.2006 / 21:59

ראשי הקבוצה ששוהה בהולנד מנסים לפתור את פיצוץ המו"מ עם הבלם ואומרים: "לא נתקפל מולו". זנדברג נפצע באימון

שחקני בית"ר ירושלים והצוות המקצועי נכנסו היום (רביעי) ליום השלישי של מחנה האימונים בארנהיים בהולנד, אך עיקר העניין התרכז דווקא בישראל סביב הבלם המצטיין של העונה החולפת, תומר בן יוסף. מה שהיה נראה תחילה כקשיים הניתנים לפיתרון, מסתבר כעת כבעיה הגדולה ביותר של בית"ר ירושלים, בעיה שגורמת כאבי ראש גדולים הן לצוות המקצועי של בית"ר והן לצוות הניהולי.

בימים האחרונים ניסו מספר גורמים בהנהלת בית"ר לשוחח עם הקשר ולשכנעו להצטרף למחנה. בניגוד לכעס של שקלאר על השחקן, בבית"ר ניסו לאחר ההצהרה של היו"ר להמשיך את ההדברות באופן רגוע עם הבלם, אך בן יוסף הנחרץ בדעתו לא מוכן לשמוע על הצטרפות למחנה האימונים כל עוד בבית"ר לא מוכנים לשדרג את שכרו.

ההערכה היא כי בן יוסף נשען על האופציה שיש לו בחוזה על פיה הוא רשאי לצאת לקבוצה בחו"ל שתשלם לבית"ר עבורו 150 אלף דולר. על פי פרקליטו של השחקן, עו"ד דן חי, לשחקן יש מספר הצעות מפורטוגל ורוסיה, וככל הנראה ההתבצרות של בן יוסף נובעת מהעובדה כי הוא יודע שאת העונה הקרובה הוא לא יעביר בבית"ר ירושלים.

אוסי ארדילס שנתקע ללא בלם, נראה די מודאג מהחור שנוצר לו במרכז ההגנה. בבית"ר שמחו למלא את מירב העמדות בשחקנים המובילים בארץ, אך התאכזבו להגיע למבוי הסתום שנוצר עם בן יוסף. ארדילס כבר החל בגישושים למצוא בלם זר לעמדה החסרה כחלק מהרמת הידיים של בית"ר בנוגע לבן יוסף.

שמו של הבלם המקדוני איגור מיטרסקי, שכיכב בחודש האחרון במשחקי ההכנה של נבחרתו, עלה מחדש אך פנייה לשחקן לא נעשתה, מה גם שהוא במו"מ עם קבוצות צמרת מחו"ל. שמו של אריק בנאדו עלה גם הוא באחד מכלי התקשרות, אך בבית"ר מיהרו להבהיר כי הוא כלל לא בתוכניות. "אריק בנאדו לא היה ולא יהיה בתוכניות שלנו", אמר גורם בכיר בקבוצה, "אנחנו בונים על סגל צעיר שירוץ בשנים הבאות ובנאדו לא עונה על הדרישה הזאת. לכן הפרסומים לגביו שגויים מהיסוד ואולי מקורבים שלו מנסים לדחוף אותו בכוח לבית"ר, אבל זה לא יקרה".

האפשרות היחידה שעומדת כעת על הפרק היא צירוף בלם זר אותו יבחר אוסי ארדילס. המטרה למצוא בלם כמה שיותר מהר על מנת לצרפו למחנה בימים הקרובים, אך הדבר לא פשוט. בשבוע הקרוב יבחנו בבית"ר מספר בלמים.

בבית"ר הבהירו כי לא יתקפלו מול בן יוסף. "שדרגנו לבן יוסף את החוזה פי 2 ממה שהיה לו וזה שדרוג שהוא לא היה מקבל בשום מקום אחר", מספר גורם במועדון, "אבל כנראה שבן יוסף שומע לכל מיני יועצי אחיתופל שמייעצים לו ללכת איתנו ראש בראש. היה מוטב שהוא היה מקבל את השדרוג היפה שלנו, נותן עונה טובה ואז הוא היה יכול לבוא בדרישות נוספות, אבל במצב הנוכחי לא נתקפל מולו ואם הוא לא מעוניין לשחק בבית"ר נמצה איתו את הדין".

גרשון מרשים, מויאל מתרגש

במקביל לבעיות בארץ, ממשיכה בית"ר את מחנה האימונים בהולנד. היום בבוקר דווקא הציג החלוץ פאבלוביץ' יכולת לא טובה וגרם להרבה שחקנים להרים גבה לגבי יכולתו. מיכאל זדנברג גרם לצוות המקצועי לא מעט דאגות לאחר שנפצע, אך ההערכה היא כי כבר ביומיים הקרובים הוא יחזור לאימונים מלאים.

שמעון גרשון שלבנתיים משמש כבלם יחיד של הקבוצה, מציג יכולת טובה מאוד והצוות המקצועי של בית"ר שבע רצון הן מיכולתו והן מהמנהיגות שהוא תופס. דוד אמסלם שבמשך שנתיים היה הבן זוג של אבי נימני בקבוצה, נצמד מאז תחילת המחנה לשמעון גרשון והשניים בצוותא עם איציק קורנפיין הם עמודי התווך של בית"ר במחנה, וכנראה יהיו כאלה גם בליגה שתפתח באוגוסט.

הקשר הצעיר קובי מויאל, שזהו המחנה הראשון שלו עם הקבוצה הבוגרת, מגלה יכולת טובה מאוד ורצינות רבה, היום הוא סיפר לבית"ר.נט מעט על המחנה: "את האמת, בטיסה לכאן וביום הראשון התרגשתי מאוד, מאז שאני ילד אני חולם להיות חלק מהדבר הזה שנקרא בית"ר ירושלים וסוף סוף אני מקבל את ההזדמנות הזאת. אני אשקר אם אני אגיד שהמחנה קל, כי אנחנו עובדים קשה ועוברים 2 אימונים ביום, אבל האווירה הטובה שיש כאן והשחקנים שיש לנו בקבוצה הופכים את המחנה לכיף מאוד. זהו מחנה ראשון שלי עם בית"ר בחו"ל, אבל אפשר להרגיש את הרצינות לקראת העונה שבפתח, מרגישים את המתח שלפני העונה וכולנו יודעים שהמטרה הגדולה שלנו היא להשיג תואר וזה הופך את המחנה לעוד יותר מהנה ומאתגר".

זיו: האווירה טובה מאוד

יואב זיו שטרם חתום על חוזה בבית"ר, מציג גם הוא יכולת טובה במחנה, בעיקר יכולות התקפיות משובחות, אך חבריו לקבוצה מעידים עליו גם כרוכב אופניים לא רע. השחקן המצטיין של בית"ר בעונה החולפת מתרכז כל כולו באימונים ולעת עתה לפחות משאיר בצד את עניין החוזה שעדיין לא חתום.

היום סיפר זיו לבית"ר.נט על המחנה: "כמו שכבר אמרתי בתחילת השבוע, באתי לכאן בשביל לעבוד קשה ולהגיע מוכן לעונה שבפתח. אומנם עדיין לא חתמתי על חוזה, אבל כרגע אני כאן מתמקד כמה שיותר באימונים ומשאיר את כל עניין החוזה לסוכן שלי שיטפל בנושא. סה"כ אני יכול לומר שיש כאן אווירה טובה מאוד, גם בעונה שעברה נהנתי מאוד והייתה אווירה טובה מאוד ואני חושב שההרגשה הזאת היא הרגשה מיוחדת שבית"ר ירושלים מקנה לשחקניה. אנחנו אומנם נמצאים רק בתחילת המחנה, אבל מרגישים שהקצב עולה מיום ליום, את התוצאות נוכל לשפוט רק במשחקי אימון".

אבי איבגי שעובר לראשונה מחנה אימונים עם בית"ר ירושלים מגלה יכולת טובה מאוד בשער ומתרגל לאט לאט לסביבה. איבגי סיכם את הימים הראשונים לבית"ר.נט: "עברתי כבר מחנות אימון עם קבוצות אחרות, אבל מה שיש כאן עם בית"ר זה דבר אחר לגמרי, אני בכלל לא מרגיש כאן שחקן זר, יש כאן אווירה מעולה ועכשיו אני מתחיל להבין למה אומרים שבית"ר זאת משפחה", אמר השוער. "מבחינה מקצועית אנחנו מגבירים את קצב האימונים מיום ליום, אך כמו כולם אני מסוג השחקנים שממתינים למשחקי האימון שהם הטופ שבמחנה. יצאנו למחנה במטרה להתגבש בין היתר ואני חושב שאחרי שלושה ימים אפשר לומר שהתגבשנו ואנחנו נראים כמו קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully