וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלם וקשר מגרוזיה מרשימים באימוני הפועל ת"א

ניר איסקוב

28.6.2006 / 21:39

שני הנבחנים מותירים רושם לא רע, במיוחד שחקן הקישור האחורי, נוזדזה לאשה. אבוטבול אמור לחתום ביום ה' ל-3 עונות, פנטסיל בחופשה

שני השחקנים מגרוזיה הנבחנים בהפועל ת"א, הבלם גיאורגי אוניאני, והקשר האחורי, נוזדזה לאשה, שהובאו ארצה על ידי רז מגרלשוילי, מותירים רושם לא רע בשני האימונים הראשונים של הקבוצה.

הדברים אמורים בעיקר לגבי לאשה, שעשוי להוות פיתרון לעמדת הקשר האחורי, אותה מעוניין המאמן יצחק שום, לחזק. השניים ימשיכו להיבחן לפחות בשבוע הקרוב, עד שתתקבל החלטה לגביהם.

הבלם האחורי מארגנטינה, חאבייר פאז, עמו סוכמו התנאים לעונה הקרובה, אמור לנחות בסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא. אם הבלם אוניאני ימשיך להרשים, קיימת האפשרות שהוא יירכש ויושאל לקבוצה אחרת, עקב הצטרפותו של פאז בן ה-30.

עדיין לא ברור אם ג'ון פנטסיל, שסיים אתמול (שלישי) את השתתפותו במונדיאל עם נבחרת גאנה, יחזור לאימונים בהפועל ת"א, או שמא ייסע לבחון את אחת ההצעות מקבוצות אירופיות שמונחות בפניו. בכל מקרה, בימים הקרובים ישהו פנטסיל ורעייתו בחופשה פרטית, באישור הפועל ת"א.

הקשר שי אבוטבול, עשוי לחתום מחר (חמישי) על חוזה חדש לשלוש עונות, באמצעות סוכנו, רונן קצב. מחזיקת הגביע שיפרה את הצעתה הכספית לשביעות רצונו של הקשר בן ה-23, והצדדים אמורים להעלות את הסיכום על הנייר.

רמי חליס לא מקבל לעת עתה את הצעת הקבוצה לשנתיים הקרובות, והוא אינו נוטל חלק באימונים. שמו של המגן הימני הוזכר כאחד המועמדים להצטרף למכבי חיפה, אם אכן קלמי סבן יעזוב אותה לטובת סטיאווה בוקרשט הרומנית.

סוכנו של מסאי דגו, ג'קי דהאן, סיפר לוואלה! ספורט כי הקשר בן ה-20 מבוקש על ידי 3 קבוצות מליגת העל ומספר זהה של קבוצות מהליגה הלאומית, אך סייג: "הוא שחקן הפועל ת"א, וכל עוד לא קיבלנו שום מסר לגביו, אנחנו לא עושים שום דבר בעניינו. אם יצחק שום יחליט שהוא לא מעוניין בו, אז נבדוק את ההצעות, אבל זה עוד מוקדם. הפועל ת"א התאמנה בסך הכל פעמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully