וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה משחררת

רומן רוזנבלט

28.6.2006 / 20:42

שישה שחקנים קיבלו את ההודעה אחרי יומיים בלבד של אימוני כושר, בעוד רופאת הקבוצה ד"ר מיכל גולדווירט תעזוב גם היא

מכבי נתניה ערכה היום (רביעי) אימון כושר מפרך, במהלכו ערכו שחקני הקבוצה ריצה של 5000 מטרים, אחרי מספר משחקונים פנימיים.

היום שוחררה במפתיע רופאת הקבוצה בחמש העונות האחרונות, מיכל גולדווירט, כאשר הסיבה לכך, לפי גורמים בקבוצה, היא חוסר כימיה בינה לבין הצוות המקצועי. בהודעה הרשמית של המועדון נאמר: "ההנהלה החליטה להיפרד מהרופאה ד"ר גולדווירט ומאחלת לה בהצלחה בהמשך דרכה". השחקנים ששמעו על כך לראשונה מהתקשורת הביעו תדהמה, שכן גולדווירט הפכה במהלך השנים בקבוצה לחלק בלתי נפרד ממנה. גולדווירט עצמה הגיבה בקצרה: "כל התשובות לעניין נמצאות אצל הנהלת הקבוצה. אני בטוחה כי אמצא את מקומי בעולם הכדורגל".

מהלך זה מגיע יממה אחר שיחרורם של שישה שחקנים בעקבות שני אימונים בלבד. אחד המשוחררים, כפיר אודי, כבר הספיק לחזור לקבוצת האם שלו, הפועל תל אביב. אבל לא כל השחקנים הגיבו כל כך טוב להודעת השחרור. מקורביו של אבי אלפסי, אחד המשוחררים הבולטים של אתמול ושחקן שגדל במועדון, מדברים על כך שהוא מרגיש פגוע מהעובדה כי שוחרר כל כך מהר.

"אבי קיבל פניה אישית מגורם בכיר בצוות המקצועי של הקבוצה להגיע להתרשמות, אז מה ההגיון לשחררו אחרי יומיים? הרי ביומיים האלה השחקנים ערכו רק אימוני כושר ובקושי נגעו בכדור. איך אפשר להתרשם משחקן בצורה כזאת?", אומרים היום מקורביו. "מילא אחרי שבועיים של אימונים היו מחליטים שזה לא מה שהם מחפשים, אבל לעשות את זה בצורה שזה נעשה, זה ממש לא נראה טוב". במועדון הסבירו כי מדובר בהחלטה מקצועית נטו של המאמן אלי גוטמן.

מחר תקיים הקבוצה שני אימונים, שוב במגרשי האימונים של מכון וינגייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully