וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון: "אני מאמין באמונה שלמה שננצח"

28.6.2006 / 18:45

אריקסון בטוח שנבחרתו תחלוף על פני פורטוגל ותעפיל לחצי גמר, לראשונה מאז 1990. באנגליה מלכלכים על היריבה, דקו המושעה סומך על חבריו

למרות היכולת העלובה של נבחרתו, ממשיך המאמן סוון גוראן אריקסון להתעקש שלאנגליה יש הזדמנות מצוינת לנקום בפורטוגל על ההפסד ביורו 2004, כשהשתיים ייפגשו ביום שבת ברבע גמר גביע העולם. כזכור, הפורטוגלים גברו על האנגלים בדו קרב בעיטות עונשין דרמטי, ויקוו הפעם לעשות את העבודה כדי להעפיל לחצי הגמר, שם יחכו ברזיל או צרפת.

"אני מאמין באמונה שלמה שננצח", אמר אריקסון. "יש לנו נבחרת טובה יותר מאשר זו שהייתה לנו לפני שנתיים, וזו הסיבה שאני והשחקנים מרגישים בטוחים".

השבדי כבר החליט מהו ההרכב שיעלה בגלזנקירשן, אבל סירב לגלות מהו, כדי לנסות ולגבור על פליפה סקולארי, מי שדאג להדיח את אנגליה משני הטורנירים האחרונים בשלב רבע הגמר. "אני לא מרגיש שזה קרב ביני לבין סקולארי, ואין טעם שתנסו להפוך את זה למשהו כזה". סקולארי, אגב, אמור היה להחליף את אריקסון בתפקיד, אבל החליט לבסוף לוותר על התענוג.

"אנחנו יכולים לשחק טוב יותר בכל האספקטים", המשיך. "עוד לא ראיתם את המיטב שלנו. הבטחתי שיהיה לנו מונדיאל טוב, והנה אנחנו ברבע הגמר. לדעתי אנחנו נמשיך הלאה בטורניר, וזה משהו שמאוד חשוב לי לעשות לפני שאני עוזב את התפקיד. לאוהדים האנגלים מגיע לראות את הנבחרת שלהם מנצחת".

ומה לגבי הביקורת הנוקבת מבית ומחוץ על המשחק החלש וחוסר המעוף של חניכיו? "לא איכפת לי מה אומרים, כי יש לנו הזדמנות מצוינת להמשיך לחצי הגמר".

אריקסון צופה שהמגן גארי נוויל, שהחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים של אנגליה יהיה כשיר למשחק בשבת.

דקו חושב שפורטוגל אטרקטיבית יותר

אבל למרות הבטחון של אריקסון, גם בצד הפורטוגלי מרגישים שזה הזמן שלהם לגרש כמה שדים ולהעפיל לחצי הגמר, לראשונה מאז 1966, אז הפסידו לאנגלים, שהמשיכו לזכייה היחידה שלהם בטורניר.

מי שלא יתלבש במשחק הוא דקו, שמושעה לאחר שהורחק בצורה מעוררת מחלוקת בשמינית הגמר נגד הולנד. "אנגליה נבחרת חזקה, אבל הם עדיין לא הראו את מה שהם יכולים לעשות את השחקנים המצוינים שיש להם", אמר הקשר. "זה לא משנה מי משחק במקומי, אנחנו יכולים לנצח. גם בכל הקשור למשחק אטרקטיבי, אני נהנה יותר לראות את פורטוגל משחקת".

מלבד דקו, גם קושטינה הורחק באותו משחק מול הולנד, ויצפה מהצד. "יש לנו הרבה שחקנים נפלאים, והמחליפים יעשו עבודה מצוינת. אין פייבוריטית, זה יהיה משחק קשה, כמו שהיה ב-2004".

אחרי ההעפלה של פורטוגל התפנתה התקשורת האנגלית ללכלך על הנבחרת של סקולארי ולקרוא לה "אלימה ובלתי מרוסנת", כינויים שהרתיחו לא מעט אנשים בחצי האי האיברי. זה לא הוגן ושערורייתי", כעס דובר ההתאחדות אלפרדו מלו. "אף שחקן פורטוגלי לא קיבל כרטיס אדום בארבע השנים האחרונות בנבחרת".

בין לבין מקווים בנבחרת שכריסטיאנו רונאלדו יחלים מהפציעה שהוציאה אותו ממשחק שמינית הגמר אחרי כמה דקות בלבד, הוא עובר טיפולים אינטנסיביים שנועדו להכשירו לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully