וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקו פרש מהנבחרת, ואן דר סאר שוקל גם הוא

28.6.2006 / 17:15

ואן באסטן רוצה לראות את השוער הוותיק ממשיך לעמוד בין הקורות, ומרוצה מנבחרתו באופן חלקי: "לא שלטנו במשחקים, הרבה בגלל היריבות"

שוער וקפטן נבחרת הולנד אדווין ואן דר סאר שוקל לפרוש מכדורגל בינלאומי, כך גילה מאמן הנבחרת מארקו ואן באסטן. הקשר פיליפ קוקו כבר הודיע שמשחקו ה-101 במדי האורנג', ההפסד 1:0 לפורטוגל, היה האחרון שלו עבור המדינה והלאום.

"קוקו אמר לנו שלשחק עד גיל 36 זה מספיק", אמר ואן באסטן. "לוואן דר סאר יש ספקות, אבל אנחנו מעדיפים שימשיך, כי הוא לא רק שוער מצוין, אלא גם קפטן טוב".

המאמן אמר כי ואן דר סאר, שלא עזב את שער הנבחרת מאז 1995 ומחזיק בשיא ההולנדי של 113 הופעות בילאומיות, מעוניין להתרכז בקבוצה שלו, מנצ'סטר יונייטד.

ובכל נוגע להופעה של נבחרתו, ואן באסטן מרוצה באופן חלקי, אחרי שהולנד ניצחה את סרביה וחוף השנהב, סיימה בתיקו עם ארגנטינה והודחה בשמינית על ידי פורטוגל במשחק רווי אלימות וכרטיסים בשלל צבעים. "המטרה העיקרית שלנו הייתה לשפר את הסגל הצעיר שלנו, וזה בהחלט עבד", אמר. "לא שלטנו במשחקים כמו שרצינו, אבל זה גם היה קשור לחוזק של היריבים שלנו. אם מסתכלים על הקבוצות שנותרו בטורניר, זה די ברור שהיה חסר לנו כוח במרכז המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully