וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר פרץ חתם לשנתיים במכבי ת"א

ניר איסקוב

29.6.2006 / 9:53

עם אופצייה לשנתיים נוספות. בעקבות ניסיון של ברקוביץ' לצרף לנתניה את תמיר כהן ומסיקה, אומרים בקבוצה: "הוא מנסה להרוס אותנו"

עומר פרץ חתם היום (רביעי) אחר הצהריים במשרדו של פרקליטו, עו"ד יוסי גייר, על חוזה לשנתיים במכבי ת"א, עם אופציה לשנתיים נוספות.

הצהובים הגיעו להבנות עם הפועל ת"א, שלפיהן מכבי תרכוש 35 אחוזים מכרטיסו של החלוץ בן ה-19, שהיו בבעלות מחזיקת הגביע, תמורת 150 אלף דולר. 65 האחוזים הנותרים שייכים לשטרסבורג הצרפתית, אליה יחזור פרץ אוטומטית בתום שירותו הצבאי. אם הקבוצה הצרפתית תחליט כי היא אינה חפצה בשירותיו, ימשיך פרץ ג'וניור במכבי ת"א.

לאחר החתימה, אמר פרץ לוואלה! ספורט: "ההרגשה נפלאה. ירדה לי אבן מהלב אחרי המו"מ המתיש הזה. אני שמח לחזור הביתה (שיחק במועדון בגילים 8-13 נ.א.). כל המשפחה שלי מכביסטים. הפועל נתנה לי במה טובה, שיחקתי אצל המאמן הכי טוב בארץ, ולמדתי המון מדרור קשטן ומרון ציבלין".

בהסכם ההשאלה של פרץ בין שטרסבורג להפועל ת"א נקבע כי הקבוצה היחידה בארץ שבה יוכל השחקן לשחק היא מחזיקת הגביע הישראלית, אולם נראה כי המועדון הצרפתי לא יערים קשיים על ההעברה, והוא צפוי לאשרה מחר (חמישי) בבוקר, לאחר שפרקליט המועדון יעבור על הסכם ההעברה בין התל אביביות.

פרץ לא ייטול חלק חלק באימון הכושר שעורכת בשעה זו מכבי ת"א באצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף, ויצטרף לחבריו החדשים ולאביו, עוזר המאמן ויקי פרץ, באימון מחר (חמישי) בקרית שלום, שיתקיים בשעה זהה.

החלוץ הפראגוואי, אדגרדו סימוביץ', ערך הבוקר אימון ראשון במכבי ת"א, בו הוא נראה מעט עייף, כנראה כתוצאה מהטיסות והבדיקות הרפואיות אשר כללו בדיקת דופק במאמץ.

בשבוע הבא תקיים מכבי שני מחשקי אימון מול הפועל ירושלים בקרית שלום, בין היתר על מנת להתרשם מארבעת הנבחנים, סימוביץ', השוער הקרואטי, טברטקו קאלה, החלוץ בן ארצו, קרונוסלב לוברק, והקשר היהודי-אנגלי, מייקל וורוויק. המשחק הראשון יתקיים ביום ראשון הקרוב (17:45), ואילו המשחק השני ייערך ביום רביעי באותה השעה.

"אייל מנסה לקחת כל מה שזז (משה בוקר ודוד מרוואני, הארץ)

"איל ברקוביץ' עושה הכל כדי להרוס לנו את הקבוצה", אמר אתמול בכעס גורם בכיר במכבי ת"א, "הוא מנסה לקחת כל מה שזז. חבל שהוא מתנהג כך. ציפינו ממנו להתנהגות אחרת, אחרי כל מה שעשינו עבורו בשנה האחרונה".

הסיבה לכעס: ברקוביץ', מנג'ר מכבי נתניה, פנה אתמול למכבי תל אביב וביקש את תמיר כהן וארז מסיקה. במכבי טוענים עוד שכהן ומסיקה מודעים לרצון לראות אותם בנתניה, ולכן לא מתאמצים מספיק באימוני הקבוצה. ברקוביץ' מסר בתגובה כי התעניין אך ורק במסיקה ולא בכהן. "נאמר לי שמסיקה לא למכירה ולא להשאלה, אז ירדתי מהעניין".

עדכון ראשון: 28.6.2006, 16:56
עדכון אחרון: 29.6.2006, 09:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully