וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלוסה: "למזלה הרע, ארגנטינה הגרילה אותנו"

28.6.2006 / 16:28

החלוץ מחמיא לדרום אמריקאים אבל בטוח ביכולתה של גרמניה לעבור אותם. שחקניו של קלינסמן התאמנו בחץ וקשת

ההכנות לקראת המשחק הראשון בשלב רבע הגמר, המפגש האטרקטיבי בין שתי הנבחרות המרשימות ביותר במונדיאל עד כה, גרמניה וארגנטינה, נכנסות להילוך גבוה.

היום (רביעי) דיבר מלך השערים הנוכחי של הטורניר, מירוסלב קלוסה, על המפגש המסקרן: "אנחנו לא במתח לקראת המשחק הזה. ארגנטינה הייתה אחת מהפייבוריטיות לזכות במונדיאל אבל למזלם הרע הם הגרילו אותנו".

שתי הנבחרות הבקיעו עד עכשיו 10 שערים כל אחת, ב-4 משחקים, ומוליכות את הקטגוריה הזו ביחד עם ברזיל. קלוסה, שכבש רביעייה, הוסיף: "יש לנו הזדמנות טובה לנצח את ארגנטינה ואנחנו יודעים את זה. הם טובים, אבל אם נלחץ עליהם 90 דקות הם יבצעו טעויות. אני מאמים שהמשחק תלוי בנו".

החלוץ, שכבש 25 שערים ב-26 הופעות במדי ורדר ברמן בעונה החולפת, דיבר גם על הכושר בו הגיע לטורניר: "אני בשיאי ואני רוצה להוכיח את זה. הצבתי לעצמי מספר מטרות בטורניר הזה ובינתיים עמדתי בכולן. אני אדם שאפתן".

בינתיים יצאה היום הנבחרת המארחת לאימון לא שיגרתי, בחץ וקשת. ראשי הנבחרת הזמינו את מאמן נבחרת הקליעה למטרה של גרמניה, וזה הגיע והדריך את שחקני הכדורגל. יואכים לאו, עוזרו של יורגן קלינסמן, הסביר: "זה ספורט בו נדרשים 100 אחוזי ריכוז כל הזמן".

קלינסמן, יש לציין, אוהב לאתגר את שחקניו בפעילויות שונות. במהלך מחנה טרום המונדיאל שקיימה גרמניה בסרדיניה התנסו השחקנים במירוצי קרטינג, ומאוחר יותר בז'נבה הם עברו קורס בבניית שעונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully