וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב חדש בשמי אליפות ישראל באתלטיקה

28.6.2006 / 15:09

ניקי פאלי רק בן 19, אבל זה לא מונע ממנו להפוך לאירוע המרכזי של האליפות, שתתקיים ב-11/12 ליולי. גם אברבוך יהיה שם

קצת אחרי שריקת הסיום של משחקי המונדיאל, אפשר יהיה להתפנות לכמה מהענפים הפחות מסוקרים ברמה היומיומית ובינהם מלכת הספורט, האתלטיקה הקלה. בתזמון כמעט מושלם, תנחת בהדר יוסף ב-11 ליולי אליפות ישראל באתלטיקה קלה, שכמעט בדרך קבע ממלאת את האיצטדיון האתלחטיקה הראוי היחיד בארץ.

בשנים האחרונות התרגלנו לכוכב אחד באליפות הזאת, אלכס אברבוך. בדרך כלל, כשאברבוך לא היה פוגע, ככה גם הייתה נראית התחרות. המארגנים יכולים לשמוח על כך שהפעם הם לא תלויים רק באתלט הבכיר ביותר שלנו, אלא גם בכוכב עולה בשם ניקי פאלי, שקבע לאחרונה שיא נוער מדהים של 2:27 מ' בקפיצה לגובה. פאלי פיספס השבוע הזדמנות לעבור גובה של 2.30 מ' בתחרות הגראנד פרי בחיפה, אבל הקופץ הצעיר והמוכשר מבטיח לנסות ולעשות את זה מול אלפי אנשים בהדר יוסף. אולי העידוד יגרום לו לעבור את המחסום הזה ולנסוע לאליפות אירופה בגטבורג עם סיכוי סביר להשתחל בגמר.

יומה הראשון של האליפות יפתח בתחרות הקפיצה במוט, בה ילחם אלכס אברבוך על תואר נוסף מול דניס חולב ושני קופצים אורחים מרוסיה, שעברו כבר גובה של 5.50 מ', יהיה מעניין.

מלבד הקפיצות, מתוכננים גם כמה קרבות מעניינים על המסלול. ריצת הגמר ל-100 מטרים, שסוגרת את היום הראשון, מהווה תמיד מוקד משיכה למרות שהרמה בארץ בריצות הספרינט היא כבר לא מה שהייתה פעם. קרב מעניין מאוד מתוכנן גם בריצת ה-110 משוכות לגברים, כאשר שיאן ישראל הטרי מיכאל אילין יתחרה מול יריהו העיקרי ייבגני מיננקו, אולי על שיא ישראלי נוסף. אצל הנשים, סיוון ז'אן חזרה מפציעה ותגיע לשמור על התארים שלה בזריקת דיסקוס והדיפת כדור ברזל.

בנוסף לאתלטים הישראלים, יגיעו להשתתף באליפות עוד 21 אתלטים מארבע מדינות: רוסיה, טורקיה, גרוזיה ואזרבייג'אן. כרטיס למבוגר לשני ימיה של האליפות יימכר ב-60 שקלים לעומת 40 שקלים לנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully