וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס עוזב את ראשל"צ

שגיא ניר

28.6.2006 / 14:48

הודיע לקבוצה כי הוא מבקש להשתחרר מהחוזה. לאחר שגם נהריה הכריזה כי היא יורדת מהמאמן, גוברות ההערכות כי גודס יעבור למכבי

גיא גודס הודיע היום (רביעי) באמצעות עורך דינו ליו"ר מכבי ראשון לציון, משה קליסקי, כי הוא בוחר להשתחרר מהחוזה שהיה לו בקבוצה ולעזוב את תפקיד המאמן. בחוזה של גודס הייתה אופציה לשנה נוספת בקבוצה, אך המאמן ישתחרר ממנו תמורת תשלום סכום של כ-50 אלף שקלים.

אחרי ההצלחה בעונה הקודמת ביקש גודס העלאה בחוזהו, אך ראשי הקבוצה סירבו לבקשתו. לאחרונה ערך גודס פגישות עם בני השרון ועירוני נהריה, וכן עלתה האפשרות שהוא ישתלב בצוות המקצועי של מכבי ת"א כעוזר מאמן. ההערכה היא כי גודס לא היה עוזב אלמלא היתה לו הצעה מפתה ביד. בנוסף, מכיוון שיו"ר נהריה, עמרם זפרן, מסר כי צביקה שרף וגודס כבר לא מועמדים לאימון הקבוצה, מתחזקות ההערכות שהשניים יצורפו לצוות המקצועי של מכבי ת"א.

יו"ר מכבי ראשל"צ, משה קליסקי, הגיב לעזיבה: "גיא קיבל כנראה הצעה יותר מעניינת ממקום אחר. אנחנו לא יכולים להחזיק מישהו בכוח, המהלך הפתיע אותנו כי היה לו טוב בראשון וחוזה הוגן". לגבי מועמדים אחרים לתפקיד אמר היו"ר: "השוק רווי במאמנים שמחכים להזדמנות".

גודס, שפרש לפני שנתיים ממשחק, שימש בתחילה כעוזרו של חנוך מינץ ובמהלך העונה החליף אותו בתפקיד המאמן הראשי. בעונה שעברה הוא וקבוצתו הצליחו להפתיע כשהעפילו לפיינל פור וסיימו במקום השלישי בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully