וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר מקרו ייעץ למרכז הטניס בישראל

28.6.2006 / 13:38

מקרו נחשב לאחד המאמנים הבכירים בעולם, ובין היתר עבד עם מריה שראפובה וניקול ואידיסובה. יעתיק את מגוריו לישראל

פיטר מקרו, ממאמני הטניס הבכירים בעולם, מי שהיה מאמנה האישי של מריה שראפובה ואימן בטורניר הרולאן גארוס האחרון את ניקול ואידיסובה, מונה ליועץ מקצועי מיוחד במרכז לטניס בישראל. במסגרת תפקידו יוביל מקרו את תכנית העבודה של המרכז לטניס בישראל, ואת הצוות המקצועי של המרכז. מקרו יתחיל את עבודתו במרכז לטניס בישראל החל מראשית יולי ויעתיק את מגוריו לישראל.

לדברי מנכ"ל המרכז לטניס בישראל, עו"ד ג'נין שטראוס, שיזמה את המהלך "המרכז לטניס בישראל רואה בקידום המצוינות של הטניס הישראלי בזירה הבינלאומית יעד עליון. על מנת לקדם את היעד הזה הבאנו למרכז את אחד המאמנים הבכירים בעולם בכדי שיוביל את התכניות של המרכז לצדו של רונן מורלי, המאמן הראשי באקדמיה, ואת הצוות המקצועי שלנו, ובעיקר יסייע לנו להפוך את הטניסאים של המרכז לספורטאים מצטיינים בזירה הבינלאומית. לפיטר יש את הניסיון, הידע, היכולת והכישורים הנדרשים בכדי להעלות את הטניס הישראלי על המפה העולמית".

מקרו נחשב לאחד המאמנים הבכירים בעולם. במשך שנתיים הוא אימן את נבחרת הנשים של אוסטרליה, והוביל באוסטרליה את הפרויקט לאיתור כישרונות ולפיתוח הטניס הנשי. מקרו שימש גם כמאמן- נוסע בסבב הנשי העולמי, הן לנוער והן לבוגרות, ובמשך שנתיים היה מאמנה של הטניסאית הרוסייה המצליחה מריה שראפובה, המדורגת כיום במקום הרביעי בעולם. בטורניר הרולאן גארוס האחרון אימן מקרו את הטניסאית הצ'כית ניקול ואידיסובה שהגיעה עד לחצי הגמר בטורניר.

מקרו אימן גם באקדמיית ניק בוליטיירי היוקרתית, השייכת לארגון האקדמיות של סוכנות IMG העולמית. בוליטיירי היא האקדמיה הבכירה בעולם, ומקדמת שורה של ספורטאים במגוון ענפי ספורט. במסגרת האקדמיה צמחו במהלך השנים המספר הגדול ביותר של מדורגים ראשונים בעולם בטניס ומדורגים רבים בעשירייה הראשונה, וביניהם: אנדריי אגאסי, פיט סמפראס והאחיות וויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully