וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א קרובה לצירוף עומר פרץ

ניר איסקוב

27.6.2006 / 23:35

הקבוצה מנהלת מו"מ עם הפועל ת"א, ותשלם לה 150 אלף דולר עבור השאלתו לשנתיים. העברת בלילי לקרית שלום נפלה ברגע האחרון

מכבי ת"א והפועל ת"א מנהלות מו"מ מתקדם על העברתו של עומר פרץ מאדום לצהוב. כך פרסמה הערב (שלישי) מכבי ת"א באתר הרשמי של המועדון.

מחר (רביעי) אמורים עורכי הדין של שני הצדדים להיפגש במטרה לסגור את העסקה סופית. יש לציין כי מחזיקת הגביע מחזיקה בהסכם מול שטרסבורג הצרפתית, ממנה הושאל החלוץ ל-3 עונות (תקופת שירותו הצבאי נ.א.), שעל פיו הקבוצה היחידה בישראל שבה הוא יוכל לשחק היא הפועל ת"א.

על פי העסקה הנרקמת, תשלם מכבי להפועל 150 אלף דולר תמורת השאלתו לשנתיים הקרובות, שלאחריהן כרטיסו יחזור לשטרסבורג. אגב, פרץ בן ה-19 נטל היום חלק באימון הבכורה של הפועל ת"א וספג נאצות מחלק מהאוהדים, לעומת אחרים שדווקא עודדו אותו.

כזכור, לפני שבוע וחצי הגיש פרץ תביעת בוררות נגד הפועל ת"א, בה הוא דורש ממחזיקת הגביע 3 דברים: שיפור במשכורת החייל שהוא מקבל, מאחר שלטענתו הוא מחזיק באישור מצה"ל המתיר לו להרוויח יותר, קבלת מענק שחרור בתום שירותו הצבאי וכן הפחתת סכום ההעברה שהפועל נקבה עבורו. הדיון הראשון מתוכנן להתקיים בעוד 10 ימים. מיותר לציין כי אם פרץ יחצה את הכביש, הוא יסיר את התביעה.

דובר הפועל ת"א, אמיר לובין, מסר לוואלה! ספורט בתגובה: "מקורבים מאוד לשחקן פנו לקבוצה במקביל לבוררות וביקשו להעבירו למכבי ת"א. הקבוצה תשקול את צעדיה בכל הנוגע לשחקן, וכשיהיה מה להודיע, נודיע".

לוואלה! ספורט נודע כי בשבועות האחרונים ניסו מקורבים למכבי ת"א ולפיני בלילי לשדך גם אותו לקרית שלום, אולם העסקה נפלה בשל דמי העברה גבוהים שדרשה עבור החלוץ, קבוצתו הטורקית, סיוואספור.

על פי הסיכום המקורי שהושג, בלילי אמור היה להשתכר כ-200 אלף דולר לעונה, בעוד שמכבי ת"א תשלם דמי העברה הנאמדים ב-150 אלף דולר לסייואספור. בימים האחרונים הכפילו הטורקים את דמי ההעברה פי 2, והעסקה ירדה מהפרק. כעת יתמקדו במכבי בניסיונות לצרף חלוץ זר בעל שיעור קומה.

עדכון ראשון: 27.6.2006, 22:18
עדכון אחרון: 27.6.2006, 23:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully