וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא שחקן המפתח שלנו"

27.6.2006 / 21:34

גם מאמן ברזיל יודע שרונאלדו, שקבע שיא כיבושים במונדיאלים, הוא האיש המרכזי שלו. מאמן גאנה: "אמרתי לשופט שילבש חולצה צהובה"

רונאלדו נכנס היום (שלישי) להיסטוריה. החלוץ הברזילאי כבש את שערו ה-15 במונדיאלים במהלך הניצחון 0:3 על גאנה, ששלח את ברזיל לרבע הגמר, והוא חלף על פני גרד מילר הגרמני, שעמד בראש טבלת המבקיעים מ-1974. "השיא הזה אף פעם לא היה המטרה שלי, זה פשוט משהו שקרה", אמר רונאלדו, "אבל אני שמח ששברתי את השיא הזה, שיא שלא נשבר במשך שבעה מונדיאלים".

ולמרות זאת, רונאלדו יודע שהשיא פחות משמעותי לברזילאים, שרק רוצים להניף את הגביע בפעם השישית. "זה אכן סיפוק, אבל בואו לא נשכח מה המטרה האמיתית שלנו - להגיע לגמר. השחקנים שלנו מאוד נחושים ובטוחים בעצמם".

כבר בדקה החמישית הגיע רונאלדו למצב של אחד על אחד מול השוער הגנאי קינגסטון, ועבר אותו בתרגיל ברזילאי קלאסי שהזכיר את ימיו הגדולים, כדי לקבוע 0:1 שלמעשה סגר את המשחק. "אני מקווה שעד הגמר השוערים ימשיכו ליפול לטריקים שלי", אמר רונאלדו, "הרגשתי שהייתי חייב לעבוד על השוער איכשהו. הנחתי שזה יסבך את העניינים אם אני אקח את הכדור פנימה למרכז, אבל בסוף זה הצליח".

על אף הניצחון, הברזילאים יודעים שהם היו קרובים כמה פעמים לאבד את היתרון שלהם לגנאים הנחושים, ורק יום טוב של דידה הציל אותם מספיגה. "זה לא היה קל לשחק היום, כל נבחרת שמשחקת מול ברזיל נותנת את כל מה שיש לה", הודה רונאלדו, "אבל הלחץ הזה עושה לי טוב, כי אז אני יכול להראות מה אני באמת יכול לתת".

גם המאמן קרלוס אלברטו פריירה זכר להחמיא לחלוץ שלו. "מעולם לא פקפקנו ברונאלדו, הוא שחקן מיוחד, שחקן לרגעים גדולים", אמר המאמן, "הוא הולך להיות המפתח גם במשחקים הבאים, אני בטוח שהוא עוד יכריע הרבה משחקים".

בסופו של דבר, החוליה הכי מרשימה עד עכשיו בנבחרת של פריירה היא דווקא ההגנה, שספגה רק שער אחד בארבעת המשחקים בטורניר. "גם היום ההגנה שלנו הייתה מצוינת", אמר ג'ילברטו סילבה, "הייתה דאגה לפני הטורניר, והיום בראינו הרבה קור רוח. ידענו שהמחצית השנייה תהיה קשה, כפי שהיא אכן הייתה. שיחקנו מול קבוצה שלא היה לה מה להפסיד, וזה קשה".

דיוקוביץ': "אני גאה בשחקנים שלי"

למרות ההפסד, המאמן הגנאי ראטומיר דיוקוביץ' הילל את השחקנים שלו בסיום המשחק. "אני גאה בשחקנים שלי, הם נלחמו מהדקה הראשונה במשחק הראשון עד לדקה האחרונה במשחק של היום", אמר המאמן, "פספסנו כמה הזדמנויות נוחות, והם כבשו שלוש פעמים. הם קבוצה נהדרת, ואם תרפה מהם לשנייה, הם יענישו אותך".

אגב, דיוקוביץ' הורחק בסיום המחצית הראשונה על ידי השופט מיכאל לובוש הסלובקי. "אמרתי לו שכבר עדיף שילבש חולצה צהובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully