וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי אעביר את הקבוצה לעיר אחרת"

שגיא ניר

27.6.2006 / 20:35

חמש שנים מאז רכישתה מחיפה עוזב מיקי ברקוביץ' את רמת השרון, סיכוי גדול שהקבוצה תחדל מלהתקיים. "מקומה של רמת השרון בלאומית"

הירידה של רמת השרון לליגה הלאומית הביאה ככל הנראה לסופה של הקבוצה, לאחר שהבעלים, מיקי ברקוביץ', הודיע כצפוי כי הוא עוזב את הקבוצה אותה רכש לפני חמש שנים מחיפה. ברקוביץ' מחפש מקום בו יוכל לשמש כמנהל מקצועי. מועצת רמת השרון אמורה להחזיר לברקוביץ' תשובה בתוך שבוע האם היא תנהל את הקבוצה בעצמה, אך ההערכה היא כי הקבוצה תפורק.

"אני מעביר את הניהול לעירייה", הודיע ברקוביץ', שלפני חמש שנים רכש את הפועל חיפה והעביר אותה לרמת השרון. "חמש שנים מאוד נהנתי בקבוצה שהיתה כמו הבייבי שלי, אבל ביקשתי מהעירייה שתיקח את הניהול, אחרת אולי אני אעביר את הקבוצה לעיר אחרת. אני לא מאמין שיהיו הרבה מטורפים כמוני שיקחו קבוצה קטנה במצב הכלכלי של היום. גם אם המנהלת תחליט להחזיר את הקבוצה לליגת העל אני לא אקח אותה לבד – זה כבר משחק של הגדולים. עם כל הרצון הטוב – מקומה של רמת השרון בלאומית". נכון לעכשיו, נראה כי גם בלאומית לא תוכל הקבוצה להתקיים.

ברקוביץ', שהתעניין לפני שבוע בניהול הפועל תל אביב לפני שויתר על הרעיון, סיפר על התכנית הבאה שלו: "הכיוון שלי להיות מנהל מקצועי בקבוצה עם תקציב גדול. אני מקווה שאוכל למצוא מה שאני חושב לעשות, אבל אני לא אתפשר אם לא אמצא דבר כזה, גם אם אצטרך לקחת פסק זמן מכדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully