וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר לשיא

27.6.2006 / 19:50

ברזיל שוב לא הרשימה, אבל ניצחה 0:3 את גאנה, והעפילה לרבע הגמר. שער של רונאלדו הפך אותו למלך השערים של המונדיאלים בכל הזמנים

נבחרת ברזיל הבטיחה הערב (שלישי) את עלייתה לרבע הגמר, אחרי שגברה 0:3 על גאנה בשמינית הגמר. כבר אחרי חמש דקות רונאלדו העלה את אלופת העולם ליתרון 0:1, ואת עצמו לראשות טבלת כובשי השערים בכל הזמנים במונדיאלים, עם שערו ה-15. הגנאים הצליחו להתאושש מהשער המוקדם והשיגו את השליטה במגרש, אבל לפני המחצית אדריאנו (45) כבש את השני (מעמדת נבדל) שהבטיח את הניצחון הברזילאי. בדקה ה-85 זה רוברטו ניצל את הרפיון בהגנה הגנאית כדי להפוך את זה לתבוסה, 0:3.

בפעם הרביעית בטורניר הנוכחי, ברזיל לא מרשימה במיוחד אבל מצליחה להשיג את הניצחון (ה-11 ברציפות שלה במונדיאלים). אחרי השער הראשון הגנאים הגיעו לכמה הזדמנויות נוחות והביכו לא פעם את ההגנה הברזילאית, אבל רק חוסר ריכוז של חלוציה מנע מהם להשוות ולחולל סנסציה. מצד שני, אם שוב פריירה רואה איך הנבחרת שלו לא בשיאה אבל מנצחת, הוא יכול להירגע.

הגנאים יכולים רק להצטער על ההחמצות הרבות שלהם במחצית הראשונה. פנסטיל וחבריו שיחקו לאורך דקות ארוכות הרבה יותר טוב מיריבתם אלופת העולם, אבל לא השכילו להכניע את דידה, שהפעם נתן משחק מצוין. הכוכבים הברזילאים (ובעיקר רונאלדיניו) לא מצליחים בינתיים להציג את שיא כושרם. יהיה מעניין לראות אותם כשהכל יתחבר. אנחנו ממשיכים לחכות.

מחצית ראשונה

דקה 5 - גול! כדור עומק מצוין של קאקה, שתפס את מלכודת הנבדל של גאנה לא מוכנה, השאיר את רונאלדו במצב של אחד על אחד מול השוער. החלוץ עבר את השוער כמו גדול, והשחיל את הכדור פנימה. 0:1 לברזיל.

דקה 12 - עוד כדור עומק מצא את ההגנה הגנאית לא מוכנה. אדריאנו עבר כבר את קינגסטון ונפל, השופט קבע כי לא מדובר בהכשלה ושלף לחלוץ צהוב על "צלילה".

דקה 18 - דרמאן שלח טיל מ-25 מטרים, דידה הצליח להדוף לקרן.

דקה 23 - הגנאים ממשיכים ללחוץ, ואמואה בהזדמנות נוחה בעט החוצה.

דקה 28 - גאנה בעוד הזדמנות ברחבה, אמואה בעט חזק, דידה הדף.

דקה 30 - קרן של רונאלדיניו מצאה את הראש של לוסיו, אבל הנגיחה שלו נהדפה על ידי קינגסטון והורחקה על ידי ההגנה.

דקה 41 - ג'ון מנסה הגנאי נגח כדור קרן, דידה הציל שער בטוח. עוד פספוס גדול לגנאים, ששוטלטים בשדה ברוב המחצית.

דקה 45 - גול! התקפה מתפרצת מהירה של הברזילאים מצאה את קאפו באגף הימני. המגן שלח כדור רוחב, ואדריאנו, מעמדת נבדל, דחק אותו פנימה. 0:2 לברזיל. גם הקהל באיצטדיון, שצפה בשער מוקרן על המסכים, שרק בוז להחלטה השגויה של השופט.

מחצית שנייה

דקה 52 - עוד התקפה מסודרת של הגנאים מצליחה להתל בהגנה הברזילאית, אבל שוב הסיומת רעה מאוד, עם בעיטה של ג'ון מנסה לשמים.

דקה 57 - מסירה מצוינת של קאקה השאירה את רוברטו קרלוס מול קינגסטון, השוער הגנאי הדף יפה.

דקה 69 - מסירה יפה של אפיה מצאה את אמואה, שבעט מצוין לפינה הרחוקה. דידה בזינוק יפה שוב הציל גול.

דקה 79 - נגיחה של פנסטיל לשערו הוא כמעט הפתיעה את קינגסטון, שהציל שער עצמי.

דקה 80 - אמואה קיבל את הכרטיס הצהוב השני (על התחזות ברחבה), והורחק. גאנה בעשרה שחקנים.

דקה 85 - גול! בפעם השלישית במשחק מלכודת הנבדל של גאנה נכשלת, וזה רוברטו לא נכשל מול קינגסטון וכבש את השלישי. 0:3 לברזיל.

דקה 90 - שוער גאנה קינגסטון הציל שלושה שערים בטוחים תוך שתי דקות, ואחרי שהדף במו ידיו את רונאלדו וקאפו שניצבו מולו לבדם, הפעם הוא לקח שער בטוח של ז'ואן, שקיבל מסירת עקב מריקארדיניו.

ברזיל: דידה, קאפו, לוסיו, חואן, רוברטו קרלוס, אמרסון (ג'ילברטו סילבה, 46), זה רוברטו, קאקה (ריקארדיניו, 83), רונאלדיניו, רונאלדו, אדריאנו (ז'וניניו, 60).

גאנה: ריצ'רד קינגסטון, ג'ון פנטסיל, ג'ון מנסה, איליאסו שילה, עמנואל פאפו, אריק אדו (דרק בואטנג, 60), חאמינו דרמאן, סולי מוטארי, סטפן אפיאה, אסמואה גיאן, מתיו אמואה (טאשי מנסה, 70).

איצטדיון: ווסטפאלנשטדיון, דורטמונד.
צופים: 65,000.
שופט: מייקל לובוש (סלובקיה).
איש המשחק של פיפ"א: זה רוברטו (ברזיל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully