וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן עשוי לעזוב את חולון

שגיא ניר

27.6.2006 / 14:07

חוסר הנכונות של ראש העיר להגדיל את התקציב מטילה צל על עתידה של העולה מהלאומית. האוהדים מאיימים, במנהלת חושבים על אלטרנטיבות

קצת יותר מחודש אחרי חגיגות העלייה לליגת העל, נמצאת הפועל חולון בצומת דרכים. העירייה בראשות מוטי ששון מסרבת להגדיל את תמיכתה בקבוצה, והבעלים והמאמן, מיקי דורסמן, יקיים מחר רביעי) מסיבת עיתונאים בה הוא צפוי למסור הודעה דרמטית, כשבין האפשרויות גם הודעה שלו על עזיבת הקבוצה.

אתמול ערכו דורסמן וששון שתי פגישות, במהלכן הודיע ששון לדורסמן על סכום התמיכה שהוא מקציב לקבוצה בעונה הקרובה, שנאמד בכמאה אלף דולרים בלבד. דורסמן עצמו, שהודיע מיד עם העלייה לליגת העל כי לא יוכל להמשיך ולתקצב את הקבוצה לבדו כפי שעשה בשנים האחרונות, יצטרך למצוא פיתרון מימון אחר. גישושים בדבר איחוד אפשרי עם קבוצות אחרות לא נשאו פרי, מה שמעמיד בספק את השתתפותה של חולון בליגת העל בעונה הבאה.

אוהדי חולון, שמילאו בהמוניהם את האולם במהלך הפלייאוף, זועמים, ויש שם כאלו שמתארגנים להפגין על מנת למנוע את רוע הגזירה. "לא סבלנו מספיק? היינו בחורים בכל הארץ, ואנחנו לא עוד קבוצה בליגה חובבנית", אמר אחד מהם. "האצבע המאשימה היא לראש העיר, שלא תומך בקבוצה. כמה שנים דורסמן יכול ללכת לבד? מה יש לנו בחיים חוץ מהפועל חולון?".

לוואלה! ספורט נודע כי לאור חוסר הודאות לגבי מצבן של חולון, אליצור אשקלון והפועל תל אביב, החלו כבר לפני שבועיים גישושים בין מנהלת הליגה למספר קבוצות האמורות לתפוס את מקומן בליגת העל. נכון להיום, קובע תקנון איגוד הכדורסל כי רק קבוצות מהליגה הלאומית תוכלנה להחליף קבוצה אחרת בליגת העל, אך לאור המצוקה התקציבית הגורפת יתכן ותקנון זה ישונה על מנת לאפשר לאחת מהיורדות ללאומית לעשות זאת. מכאן, שפרט להפועל עפולה/גלבוע יתכן וגם עירוני רמת גן תמצא את עצמה בסופו של דבר בחזרה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully