וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו יועמד לדין פנימי

רומן רוזנבלט

27.6.2006 / 13:50

ועדת משמעת של מכבי חיפה תקבע את עונשו של הקפטן, המחרים את אימוני הקבוצה למרות חוזהו. משה הרשקו מונה למאמן קבוצת הנוער

אחרי שבוע וחצי של שני אימונים ביום, יקבלו היום (שלישי) שחקני מכבי חיפה הפוגה קצרה, ויקיימו רק אימון אחד, ב-16:00.

מהאימון צפויים להמשיך להיעדר חאבייר דירסאו ועדן בן בסט, שנמצאים אחרי ניתוח, וכל הנראה גם אריק בנאדו, המחרים את אימוני הקבוצה. אתמול (שני) הוחרפה המתיחות בין הקפאן לבעלים יענקב שחר, בראיון שהעניק הבלם לרדיו חיפה, בו הצהיר כי הוא "גמר עם מכבי חיפה". לאור ההעידרויות מהאימונים האחרונים, צפוי בנאדו לעמוד בפני ועדת משמעת של הקבוצה.

בקבוצה התייחסו לפירסומים בנוגע להתעניינות של סטיאווה בוקרשט בקלמי סבן, וטענו שלא נעשתה פניה בנוגע לשחקן. באתר הרשמי של סטיאווה צוטט מנהל הקבוצה, מיכאל סטוקה: "המועמד היחיד כרגע לתפקיד המגן הוא ג'ון פנטסיל, שחקן נבחרת גאנה".

הקשר הברזילאי, אנדרסון שאבייר, שהיה אמור לנחות במהלך אתמול, נחת בסופו של דבר לפנות בוקר וצפוי להשתלב באימוני הקבוצה. החתמתו מותנית כמובן בקבלת תעודת תושב ארעי על ידי רוברטו קולאוטי, לה מצפים בקבוצה בימים הקרובים.

חלוץ הקבוצה שלומי ארבייטמן צפוי לחתום במהלך השבוע על החוזה, לאחר שמסיבות טכניות הדבר עדיין לא נעשה. המצב דומה גם במקרה של מאור מליקסון. רועי דניאל, ששימש בעונה וחצי האחרונות כדובר מכבי נתניה, עשוי להתמנות בקרוב לדובר הקבוצה

במחלקת הנוער חלו מינויים חדשים, והבולט שבהם הוא זה של משה הרשקו, מאמנה של קבוצת מכבי "יואל" חיפה (נערים א') שהוליך אותה אשתקד לזכייה בדאבל, למאמנה של קבוצת הנוער בשנתיים הקרובות. כך החליט אמש מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק. את ההודעה על מינויו קיבל הרשקו הבוקר ממנהל מחלקת הנוער, שוקי פרנקל וממנהלה המקצועי של המחלקה, שמואל חנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully