וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובינתיים בשוק ההעברות

27.6.2006 / 12:51

תשומת הלב העולמית מתנקזת למונדיאל, אבל באירופה לא עוצרים. וואלה! ספורט מגישה לכם סיכום עדכני של ההעברות הגדולות ביבשת

איטליה:

* מילאן שילמה לראן הצרפתית 2.39 מיליון יורו תמורת קשרה המבטיח יואן גורקוף. כריסטיאן אביאטי חוזר לסאן סירו אחרי שנת השאלה ביובנטוס. יאפ סתאם עזב לאייאקס.

* אינטר, כהרגלה יש לומר, לא טמנה ידה בצלחת וכבר שופכת כסף. ככה זה נראה בצד השחור-כחול של הסן סירו כרגע: מייקון הגיע ממונאקו תמורת 4 מיליון יורו, פאביו גרוסו עובר מפאלרמו בעד 3.95 מיליון כאלו. אוליבייה דאקור הגיע מרומא ללא תמורה.

* יובנטוס, למרות חוסר הודאות לגבי עתידה, פעילה גם היא. כריסטיאנו זאנטי עבר לדלה אלפי מאינטר, מרקו מרקיוני הגיע מפארמה.

* פיורנטינה שילמה 2.9 מיליון יורו לארזו תמורת מנואל פאסקל. מריו אלברטו סנטנה הגיע מפאלרמו בעד 2.05 מיליון יורו.

ספרד

* אנדראס הינקל, מגינה הימני של שטוטגארט עבר לסביליה תמורת 4 מיליון יורו. מחזיקת גביע אופ"א קיבלה גם את כריסטיאן פאולסן הדני, שהגיע אליה בהעברה חופשית משאלקה.

* אתלטיקו מדריד היא אחת המתחמשות הגדולות של הקיץ. הרכישות האחרונות של הקולצ'יונרוס נראות כך: סרחיו אגוארו מאינדפדיינטה תמורת מעט פחות מ-11 מיליון יורו, מריאנו פרנייה מחטאפה תמורת 2.74 מיליון יורו, זה קאסטרו מאקדמיקה תמורת סכום שעדיין לא נקבע.

* ברצלונה התחזקה באיידור גודיונסון שעבר אליה מצ'לסי בתמורה ל-8.2 מיליון יורו. הנריק לארסון עזב את הקבוצה להלסינבורג השבדית. גברי עבר ללא תמורה לאייאקס.

* מאיורקה שאלה מבארסה את החלוץ הארגנטינאי מקסי לופז.

* אנדרס ד'אלסנדרו, הארגנטינאי המבטיח שעדיין לא קיים, הושאל מוולפסבורג הגרמנית לריאל סראגוסה.

* ויאריאל ממשיכה לחשוב בגדול. רובר פירס עבר אליה ללא תמורה מארסנל אחרי שסיים את חוזהו בקבוצה הלונדונית. ניהאט קאבצ'י הטורקי הגיע מריאל סוסיאדד תמורת סכום שעדיין לא נקבע.

אנגליה

* אברטון קיבלה בהשאלה ממנצ'סטר יונייטד את השוער האמריקאי טים הווארד.

* צ'רלטון מחזקת את חוליית ההגנה שלה עם הבלם האורוגוואי גונזלו סורונדו שהגיע בהעברה חופשית מאינטר.

* צ'לסי התחמשה במיכאל באלאק שסיים את חוזהו בבאיירן מינכן והגיע ללונדון בחינם אין כסף, וכמובן באנדריי שבצ'נקו שהגיע ממילאן.

* ליברפול גם מחכה כנראה לסיום המונדיאל כדי להתחיל ברכשיות מאסיביות. בינתיים יגיעו לאנפילד בקיץ גבריאל פאלטה הבלם הארגנטינאי מבאנפילד, ומארק גונזאלס הצ'יליאני שחוזר מהשאלה בריאל סוסיאדד. קרייג בלאמי הוולשי יגיע מבלקבורן.

* השם הגדול בשוק האנגלי עד עתה הוא טוטנהאם. התרנגולים קנו את דמיטאר ברבאטוב מלברקוזן, ו-10.89 מיליון יורו עשו את דרכם לגרמניה. עוד הגיעו לטוטנהאם דוריאן דרביט הצרפתי מליל ותומאס פקהארט הצ'כי מסלביה פראג.

* ארסנל תתחזק בתומאס רוסיצקי, הצ'כי הנהדר, שעובר מדורטמונד.

* בל נשכח את ההעברה של עידן טל לבולטון ללא תמורה.

צרפת

* ליון פתחה את הכיס, רכשה את קים קאלסטרום תמורת 4.79 מיליון יורו מראן, ואת ג'רמי טולאלן המבטיח מנאנט בעד 4.75 מיליון יורו. נילמאר הברזילאי עשוי לחזור מהשאלה בקורינתיאנס.

* דויד בליון, שהיה שייך למנצ'סטר יונייטד, השלים את העברתו לניס, אחרי שכבר היה מושאל אליה בחצי השנה האחרונה.

* פריז סן ז'רמן ביצעה את אחת הרכישות הטובות שלה בשנים האחרונות, כשהביאה את השוער מיקאל לאנדרו מנאנט ללא תמורה.

גרמניה

* באיירן מינכן איבדה את מיכאל באלאק, אבל התחזקה בדניאל ואן בויטן הבלגי שמגיע מהמבורג בתמורה ל-6.88 מיליון יורו. לוקאס פודולסקי, כפי שצפו התחזיות כבר שנים, מגיע גם הוא לקבוצה הבווארית. סכום העברתו מקלן עדיין לא נקבע.

* את הדרך ההפוכה מזו של ואן בויטן עשה החלוץ הפרואני פאולו גררו, שעבר מבאיירן להמבורג. הקבוצה שסיימה במקום השלישי את העונה שעברה בבונדסליגה התחזקה בבלגי אחר, וינסנט קומפאני מאנדרלכט, שהגיע בעד 5.51 מיליון יורו.

* בורוסיה דורטמונד איבדה את יאן קולר שעבר למונאקו ללא תמורה, אבל החתימה את סטיבן פינאר שהגיע מאייאקס, גם הוא בהעברה חופשית.

* שאלקה הביאה כמה שחקנים, ביניהם שני שמות גדולים: פטר לובנקרנץ הדני שסיים את חוזהו בריינג'רס הסקוטית, וחליל אלטינטופ שהפציץ בעונה החולפת במדי קייזרסלאוטרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully