וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה מכרעת בעניינו של גרשון

27.6.2006 / 23:54

נשיא אולימפיאקוס וסגנו דנו בדרישותיו של המאמן הישראלי, שאמר לעיתון יווני: "אימון הקבוצה אתגר גדול עבורי". ההחלטה ביום רביעי

היום (שלישי) נערכה במשרדי אולימפיאקוס פגישה בעניין פיני גרשון, בין בעלי ונשיא המועדון, סוקרטס קוקאליס, וסגן הנשיא פנאיוטיס אגילופולוס. ההחלטה הסופית טרם נתקבלה.

אגילופולוס, שניהל מול גרשון את המו"מ מטעם אולימפיאקוס, עדכן את קוקאליס בהתפתחויות האחרונות ודרישותיו הכספיות של גרשון, 1.1 מיליון יורו לעונה. אם אכן יתקבלו דרישותיו הכספיות של המאמן הישראלי, דרכו למועדון תהיה סלולה. ביוון מעריכים שאם תוצאות הפגישה יהיו חיוביות יחתום גרשון בקבוצה ביממה הקרובה.

אתמול (שני) שבר המאמן גרשון שתיקה לראשונה מאז את הפנייה הרשמית מאולימפיאקוס. בראיון לאתר היווני "ספורטיים", תיאר גרשון את תחושותיו בנוגע למשא ומתן בינו למועדון הפאר היווני. "אולימפיאקוס היא אתגר אדיר עבורי", אומר גרשון. "בקרוב הכל יתבהר", הוסיף והשאיר אפלה סביב עתידו.

גרשון הכחיש פנייה ממכבי, ואמר: "אחרי 6 שנים בתפקיד שהיו מעייפות כל אחד, אני מוכן לדברים חדשים".

העיכוב בהחלטה נובע כרגע ממחלוקת בעניין השכר, מכיוון שגרשון דורש יותר ממיליון יורו לעונה והמועדון היווני מציע כ-800 אלף יורו. "אני מחכה לדברים מאולימיפאקוס. אני מאמין שהיום (שלישי) הם יערכו פגישה ויקבלו החלטה. אני לא יכול להגיד כרגע אם אנחנו קרובים לסיכום או רחוקים, מה שאני יודע הוא שביום שלישי הדברים יתבהרו".

עדכון ראשון: 27.6 12:32
עדכון אחרון: 27.6 23:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully