וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינו במו"מ עם קבוצה פולנית

שגיא ניר

27.6.2006 / 12:27

מאמן בני השרון בעונה האחרונה קרוב לסיכום בטורוב זגורצלץ מהליגה הראשונה. מועמדותו לנהריה, שלא תמנה מאמן זר, עדיין בתוקף

מאמן נבחרת העתודה ובני השרון בעונה האחרונה, יעקב ג'ינו, נמצא במשא ומתן מתקדם עם קבוצת טורוב זגורצלץ מהליגה הפולנית הראשונה. על פי דיווחים בפולין בוחנת הקבוצה את מועמדותם של שלושה מאמנים נוספים ובהם אריאל בית הלחמי וירוסלאב זיסקובסקי, שאימן לפני שנה את שלאסק וורוצלאב.

בעונה שעברה, תחת וויצ'יק קמינסקי שהצטרף במהלך העונה, הגיעה טורוב למקום השביעי עם מאזן 12:14, אבל הודחה 3:0 ברבע גמר הפלייאוף על ידי אנוויל וולוצלאבק. במידה ויחתום בקבוצה, יצטרף ג'ינו, ששימש לפני כשנתים כעוזר מאמן במכבי תל אביב, למאמנים ישראלים נוספים באירופה, ובהם מולי קצורין וננו גינזבורג בנימברוק הצ'כית, אריק שיבק באנטוורפן הבלגית, דיוויד בלאט בבנטון טרויזו האיטלקית ואולי גם פיני גרשון באולימפיאקוס מיוון.

במקביל, ממשיך ג'ינו להיות אחד המועמדים לאימון עירוני נהריה. נהריה, שסיימה הקיץ קשר של שש שנים עם אבי אשכנזי, רואה בג'ינו מועמד מוביל לקחת על עצמו את המפתחות, במיוחד במידה וצביקה שרף יגיע בקונסטלציה מסוימת למכבי תל אביב. בנהריה מעוניינים במאמן ישראלי, ודוחים בשלב זה את מועמדותו של לוקה פאביצ'ביץ', שהוצע לקבוצה כמו עוד שמות אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully