וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו רוצה לריאל מדריד

27.6.2006 / 11:59

ארבעה ימים לפני המפגש בין פורטוגל לאנגליה, הצהיר כריסטיאנו רונאלדו כי הוא רוצה לעזוב את מנצ'סטר. "החלום שלי זה ריאל מדריד"

ארבעה ימים לפני מפגש רבע הגמר בין פורטוגל ואנגליה, יוצא כריסטיאנו רונאלדו בהצהרה שללא ספק תחמם את הגזרה בינו לבין האוהדים האנגלים.

רונאלדו הצהיר כי הוא מועניין לעזוב את מנצ'סטר יונייטד ולהצטרף לריאל מדריד בעונה הבאה. "אמרתי לסוכן שלי שאני מתכוון לעזוב", סיפר רונאלדו. "אני מתכוון לעשות את זה בצורה הנעימה ביותר. אני רוצה לשחק עבור ריאל מדריד ואני חולם על זה", אמר רונאלדו ל"מארקה".

רונאדלו ציין כי המעבר שלו למדריד תלוי בבחירתו של וייאר מיר לנשיאות המועדון. "אני הולך עם וייאר כי הוא רציני ומבצע פרוצדורות נכונות. וייאר הבטיח לי שהוא ידבר עם מנצ'סטר יונייטד".

"אני חושב שלריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד יש מערכת יחסים טובה מאוד בשנים האחרונות", הוסיף רונאלדו. "אני מקווה שהכל יסתדר כמו שצריך עבור כולם".

על פי ה"מארקה" ריאל תציע עבור רונאלדו 400 אלף יורו בחוזה ל-4 שנים. הקשר הצטרף למנצ'סטר יונייטד ב-2003 מספורטינג ליסבון תמורת כ-20.63 מיליון דולר. בנובמבר האחרון האריך רונאלדו את חוזה במועדון עד 2010.

יש לציין שהמהלך של וייאר בעיצומו של קמפיין הבחירות במועדון, הוא אחד מאינספור הבטחות של המועמדים לנשיאות, כפי שעושים כל הנשיאים מאז המהלך שהביא ללפלורנטינו פרז את הנשיאות ב-2000, כשהבטיח את הבאתו של לואיס פיגו מברצלונה במקרה של מינויו לנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully