וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לך שנה, שב!"

27.6.2006 / 10:32

בעלי הניקס יוצא בהצהרות על ציפיותיו מאייזיאה תומאס: "אם הוא לא ישפר את הקבוצה תוך שנה, הוא יעוף". אגב כך הוא מלכלך את בראון

אז עכשיו הכל גלוי ופתוח. אחרי הדיווחים על שיחות אולטימטום בין ג'ים דולן לאייזיאה תומאס, המאמן החדש של הניו יורק ניקס, הגיעה גם הצהרה של דולאן בנוכחות עיתונאים.

"אני אומר זאת כאן ועכשיו: "זו הקבוצה של אייזיאה. הוא הציע את המיטה הזו והוא האיש שיכול להצעיד את הקבוצה קדימה. אבל יש לו שנה אחת לעשות את זה. שנה אחת. בזמן הזה בשנה הבאה, אייזיאה יישב פה ויגיד לנו איזו התקדמות עשינו בכך שהפכנו לקבוצה שמועמדת לאליפות. אם הוא לא יגיד לנו את זה - הוא יפנה את הכסא שלו".

דולאן אמר גם כי הניקס עשו טעות בכך שהחתימו את לארי בראון. "עכשיו אני רוצה הוכחה בריאה וחריפה. לא משהו שניתן להעמיד בספק. זו הספינה של אייזיאה. הספינה שלו".

ומה יש לתומאס להגיד על האולטימטום המאוד לא מרומז של הבוס? "הייתי בלחץ כזה לפני כן. כל חיי סבבו לחץ. העובדה שהוא אומר זאת מפורשות לא מלחיצה אותי. יש עבודה לעשות - והיא תתבצע".

לגבי בראון, דולאן חשף כי תיכנן לפטרו באמצע מאי. הוא גם מכין את הקרקע לעימות עם עורכי דינו של בראון, שיתבעו את מלוא 40 מיליון הדולרים שנותרו בחוזה של המאמן. "הוא מעולם לא התכוון לאמן כאן מעבר לעונה הנוכחית". דולאן טוען כי בראון ניסה לגלוש מעבר לסמכותו המקצועית, ולא אחת הציע טריידים לקבוצות. הוא טוען כי גילה זאת כשהיה במגעים עם נציגי קבוצות שאמרו לו: "ההצעה שלך מצוינת, אבל קיבלנו הצעה טובה יותר מהמאמן שלך".

"לא יכולנו לגרום ללארי להתרכז בעבודה שלו, כי הוא לטש עיניים לעבודה של אייזיאה", ציין דולאן. "היו לי 50 מיליון סיבות להשאר עם בראון. אם הייתי מאמין שהוא יקח אותנו קדימה, לא הייתה לי בעיה. אבל זה לא קרה לצערי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully