וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקי פרץ: "לוברק שחקן ברמה"

ניר איסקוב

26.6.2006 / 23:02

עוזר מאמן מכבי ת"א מתרשם מהחלוץ הקרואטי הנבחן. חלוץ אורוגוואי ינחת ביום ג', בובאדייה מתרכך לגבי ההגעה ארצה

החלוץ הקרואטי הנבחן במכבי ת"א, קרונוסלב לוברק, מותיר רושם חיובי, ועוזר המאמן, ויקי פרץ, אמר לגביו: "קשה קצת להתרשם ממנו כי הוא לא התאמן כל כך הרבה (יומיים בסך הכל נ.א.), אבל רואים שהוא בעל יכולת טכנית טובה, מטפל טוב בכדור, וצריך לתת לו זמן. הוא שחקן ברמה".

בהתייחסו לקשר היהודי-אנגלי בן ה-20, מייקל וורוויק, אמר פרץ: "הוא עבר פציעה קשה, ולא התאמן ולא נגע בכדור הרבה זמן. יש לו מהירות, הוא גדל במכבי, וניתן לו את הזמן".

גם השוער הקרואטי, טברטקו קאלה, ממשיך להיבחן, ועד כה מצליח להותיר רושם טוב על מאמן השוערים, שורה אובארוב, שאמר: "רואים שהוא שוער טוב וחזק, אבל אני רוצה לראות אותו במשחק אימון, ולא רק במשחקונים פנימיים". במכבי מתכוונים להחליט לגבי קאלה ולוברק לכל המאוחר בשבוע הבא, ואילו לאפשר לוורוויק להיבחן עד סמוך ליציאה למחנה האימון בחודש הבא.

פרץ נשמע שבע רצון בנוגע להתנהלות האימונים עד כה: "כל השחקנים עושים מאמצים, עובדים קשה ורוצים להיות במועדון. הם מפגינים מוסר עבודה גבוה".

השוער הפראגוואי, אלדו בובאדייה, התרכך בנוגע לסירובו להגיע ארצה, אך עדיין מתלבט. בואו תלוי גם כמובן בהחלטה שתתקבל לגבי טברטקו קאלה. החלוץ האורוגוואי, אדגרדו סימוביץ', ינחת מחר (שלישי) בארץ, ויעבור בדיקות רפואיות, שאם תימצאנה תקינות, יחל במבחנים במכבי ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully