וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ' סיכם במכבי לשנתיים נוספות

26.6.2006 / 22:39

סנטר מכבי ת"א ב-4 השנים האחרונות, סיכם את תנאיו בקבוצה לשתי עונות נוספות. ימשיך אלא אם יחתום בקבוצת NBA בחודש הקרוב

הוא היה קרוב למדריד, כמעט נסע לאתונה והיה מבוקש מאוד בברצלונה, אבל ניקולה וויצ'יץ', סנטר מכבי ת"א בארבע השנים האחרונות, ימשיך במכבי גם בשנתיים הבאות. הפרטים האחרונים בחוזהו של וויצ'יץ' סוכמו בימים האחרונים, והקרואטי ימשיך בצהוב אלא אם יחתום בקבוצת NBA בחודש הקרוב. כידוע, קבוצות הליגה הטובה בעולם אינן יכולות לנהל מו"מ עם שחקנים לפני ה-1 ביולי.

וויצ'יץ' צפוי להרוויח במכבי סכום עתק של כ-1.2 מיליון דולר בעונה, ולמעשה יהיה למיליונר השני בסה"כ בסגל של מכבי, יחד עם אנתוני פארקר. עפ"י ההסכם, גם בקיץ הבא יוכל וויצ'יץ' לנסות את מזלו ב-NBA, אך מכבי תהיה בעלת הזכויות עליו באירופה.

המו"מ המתקדם ביותר שניהל וויצ'יץ' הקיץ (מלבד זה עם מכבי, כמובן), שכמעט הבשיל לכדי חתימה, היה עם פנאתינייקוס, שהציעה לו כ-1.5 מיליון דולר לעונה, ללא מענקים מיוחדים, וחוזה לשלוש שנים. בשבוע שעבר דחה הסנטר באופן סופי את הצעת הירוקים, בטענה שסיכם את מרבית תנאיו במכבי. בעונה החולפת העמיד וויצ'יץ' ביורוליג ממוצעים של 11.9 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים ב-33 דקות, ונבחר בפעם השניה ברציפות לחמישיית העונה במפעל. בארבע העונות האחרונות זכה וויצ'יץ' עם מכבי בשני גביעי יורוליג, ארבע אליפויות מקומיות וארבעה גביעים, וביסס את מעמדו כאחד משחקני הפנים המובילים באירופה.

גיא הראל, סוכנו של וויצ'יץ', סירב להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully