וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה פנדל ברור"

26.6.2006 / 22:47

למרצ'לו ליפי אין ספק לגבי השריקה המפוקפקת של השופט הספרדי קנטלחו לעונשין שהעניק לנבחרתו עלייה. ומה קרה להארי קיואל?

אחד האנשים הכי מאושרים על המגרש בקייזרלסאוטרן אחרי שריקת הסיום למשחק בין איטליה לאוסטרליה, היה פרנצ'סקו טוטי. טוטי אמור היה לסחוב את נבחרת איטליה אבל היה בינוני בשלב הבתים, ספג הרבה ביקורת בארץ המגף, ואף הורד לספסל. את התשובה הוא נתן לכולם בכיבוש קר הרוח של הפנדל שהעניק לאיטליה את ה-0:1 על אוסטרליה, 3 דקות בתוך תוספת הזמן.

טוטי המאושר אמר: "עד עכשיו הביקורות פגעו בי, אבל תמיד אמרתי שאני אענה על המגרש. סבלנו בחלקים ארוכים של המשחק, אבל בסיום הקבוצתיות שלנו ניצחה את אוסטרליה, שהיא נבחרת חזקה. עכשיו אני מאמין שאנחנו יכולים ללכת רחוק בטורניר הזה. הדבר החשוב הוא שגם ב-10 שחקנים ידענו להרים את הראש ולהמשיך לשחק".

מרצ'לו ליפי, המאמן האיטלקי, היה נלהב: "אני מאושר. הבחורים הוכיחו שיש להם לב גדול, אופי, וגם יכולת מצוינת. במחצית השנייה התקשינו בגלל ששיחקנו ב-10 שחקנים, אבל עדיין לא נשברנו. בסוף גרוסו עשה את המהלך הגדול עם הכניסה לרחבה. כשבדקה ה-92 מגן שלנו מעיז ונכנס לרחבה של היריבה זה דבר פנטסטי. היה פנדל ברור. היו על גרוסו שתי עבירות בתוך הרחבה. בהתחלה משכו אותו אבל הוא המשיך ואז הוכשל. למישהו יש ספק לגבי הפנדל הזה בכלל?"

על העובדה שלוקה טוני, אלברטו ג'ילארדינו, ווינצ'נזו יאקינטה לא הצליחו לכבוש אמר ליפי: "מה שחשוב הוא שעלינו שלב. לחלוצים תהיה הזדמנות נוספת לכבוש".

את ההחלטה לספסל את טוטי הסביר ליפי כך: "תיארתי לעצמי שהמשחק יפתח בקצב מאוד מהיר ורציתי לחסוך את זה ממנו, ולשלב אותו במחצית השנייה. אני מקווה שהשער שלו יתן לו בטחון".

על המשחק הוסיף המאמן האיטלקי: "לא הייתי מודאג כי הייתה עתידה להגיע גם הארכה ואולי פנדלים. במחצית הראשונה לא נתנו לאוסטרלים לבעוט אפילו פעם אחת למסגרת וגם ב-10 שחקנים הקשינו עליהם מאוד".

האוסטרלים גאים

בצד האוסטרלי הייתה אכזבה גדולה, במיוחד לאור הדרך בה התפתח המשחק. החלוץ מארק וידוקה, שגרם להרחקתו של מרקו מטראצי אמר: "שלטנו ברוב המשחק, ועם שחקן יותר זה היה קל יותר. זוהי דרך אכזרית לעוף מהטורניר. כמובן שאנחנו גאים בהגעה שלנו לשלב הזה, אבל אנחנו מאוד מאוכזבים מההדחה. אני מתקשה עדיין להאמין. לחצנו עליהם והם יצאו להתקפה מתפרצת אחת, שחקן שלהם נפל ברחבה והם קיבלו פנדל".

חוס הידינק, שסיים את דרכו בנבחרת האוסטרלית, ושיעבור לאמן את נבחרת רוסיה, סיכם את המשחק: "אנחנו מאוד מאוכזבים בגלל שהיינו מאוד קרובים. אני גאה בקבוצה. הדבר היחיד בו אנחנו יכולים להאשים את עצמנו הוא שלא כבשנו".

הידינק גם דיבר על השריקה השנויה במחלוקת שהכריעה את המשחק: "היינו קרובים מאוד ואז נתפסנו בדקה האחרונה. כמובן שכשצופים בהילוך החוזר רואים שלא היה פנדל. זה מר מאוד כשזה קורה בשנייה האחרונה אבל בסך הכל, כששמים את הרגשות בצד, אני יכול להגיד שאני גאה בשחקניי".

הידינק סיפר על תגובתו של לוקאס ניל, שכביכול הכשיל את גרוסו, בדרך לפנדל האיטלקי: "בדרך כלל אתה מרגיש רע בגלל שגרמת לפנדל, אבל כאן זה מקרה שונה כי לא הייתה עבירה. הוא ישב בחדר ההלבשה בשקט והיה עצוב".

ומה קרה להארי קיואל, אתם שואלים? לפי חבריו לנבחרת, החלוץ האוסטרלי של ליברפול לא שיחק והגיע למשחק על קביים, בגלל התקף פתאומי של מחלת גאוט, או בעברית שיגדון. המחלה נגרמת מפגם בחילוף החומרים של חומצת השתן. התקפים של המחלה גורמים לכאבי פרקים קשים, על פי רוב בבוהן כף הרגל. המחלה אובחנה אצל קיואל כבר לפני יומיים, אולם אנשי הנבחרת החליטו לשמור על כך בסוד. בנבחרת האוסטרלית סיפרו כי הייתה תקווה שההתקף יעבור לקיואל, מאחר ומדובר בכאב של 24 עד 48 שעות, אלא שקיואל עצמו לא הספיק להתאושש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully