וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני רוצה שנבקיע 80-90 גולים העונה"

ניר איסקוב

26.6.2006 / 18:03

יצחק שום פתח את העונה של הפועל ת"א במסיבת עיתונאים חגיגית והבטיח קבוצה התקפית, שתילחם על האליפות. טועמה: "אני מאושר"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב


הפועל ת"א קיימה הערב (שני) מסיבת עיתונאים חגיגית לרגל פתיחת העונה בהשתתפות המאמן יצחק שום, יו"ר קבוצת הניהול של המועדון מוני הראל, חברו לקבוצה שמעון ציטרון והשחקנים יוסי אבוקסיס, שביט אלימלך וסלים טועמה, שחוזר ללבוש אדום.

שום פתח ואמר: "אני קצת מתרגש, שלוש שנים לא עשיתי אסיפת קבוצה בעברית. אני שמח לחזור לכדורגל הישראלי. הגעתי למקום הנכון, מועדון מפואר וקבוצה טובה שאני מאמין שתהיה טובה יותר. כסף זה מצרך חשוב, אבל אני יכול להבטיח שאני אתן פייט גם לקבוצות שתקציבן פי שלוש משלנו. פילוסופית המשחק שלי היא פשוטה. כולם אומרים שהם אוהבים לשחק התקפי, אבל אצלי זה המוטו. כל חיי, העדפתי לנצח 3:4 מאשר 0:1. אני תמיד מביא שחקנים עם אופי התקפי, גם אם מדובר במגן ובקשר. כשהכדור אצל השחקנים שלך, אתה נהנה וכשלא, אתה לא נהנה.

"הבאתי את השחקנים הנכונים ובקבוצה גדולה כמו הפועל ת"א, המטרה היא לרוץ לכל התארים. אני אהיה מרוצה אם נתן 80-90 גולים בעונה, כי אז נרוץ לאליפות. אם נבקיע 50 שערים, לא נוכל לרוץ לאליפות. אחד הדברים החשובים הוא המקום בהרכב, מי שלא ירוץ על המגרש, ישב לידי על הספסל וכל מי שיהיה טוב והכי טוב ישחק. בשביל זה יש לנו סגל של עשרים ומשהו שחקנים".

מוני הראל התייחס למצבת הזרים: "הבלם הארגנטינאי חאבייר פאז אמור להגיע לקראת סוף השבוע. אנחנו מחפשים קשר אחורי זר ולמעט שינויים קלים בסגל הישראלי, אולי אחד או שניים, הסגל סגור. ג'ון פנטסיל משחק טוב ומייצג אותנו יפה במונדיאל. קיבלנו כמה פניות בעניינו, בין היתר מקבוצות באנגליה, אבל הפניה הקונקרטית ביותר הגיעה מאנדרלכט". בהתייחסו לעזיבת הקפטן שמעון גרשון, אמר הראל: "רצינו אותו כמו כל שחקן אחר ואפילו יותר מזה, אבל יש לנו את המגבלות התקציביות שלנו. לסיכום סאגת גרשון, אנחנו מאחלים לו בהצלחה, למעט המשחקים מול הפועל ת"א".

גם שביט אלימלך, המוזכר כמועמד בולט לקבל את סרט הקפטן, דיבר על המעבר של גרשון: "שמעון חסר לכולם. הוא השאיר נעליים גדולות, אבל צריך להתרכז במה שיהיה מחר ולא מה שהיה אתמול. אני מאמין גדול במשפט שלכל אחד יש מחליף, אני מאמין שעם המנהיגות שלי ושל יוסי אבוקסיס יחד עם הזרים ושאר השחקנים, נהיה מספיק חזקים להצעיד את הפועל קדימה".

סלים טועמה, שלבש לראשונה מזה שלוש שנים את החולצה האדומה, אמר: "אני רוצה להודות להנהלה שעשתה מאמצים להחזיר אותי הביתה. אני שמח להיות פה, לחזור הביתה ולשחק בשביל הקהל. זה הרגע הכי מאושר בחיים שלי".

יוסי אבוקסיס דיבר על המטרות: "צריך להילחם על כל התארים. בשנים האחרונות, מכבי חיפה ברחה לנו בזכות פתיחת העונה הנהדרת שלה. אם נפתח טוב את העונה, זה יתן לנו פוש רציני, במיוחד בקבוצה כמו שלנו, עם הקהל האדיר שלה".

ציטרון דיבר על הפן הכלכלי של המועדון: "התקציב גדל בעשרים אחוזים ויעבור את 30 מיליון השקלים. התקווה שלנו היא שהאוהדים יעזרו לנו, כי היעד שלנו הוא להגיע ל-8,000 מנויים אחרי שראינו מחזה מרהיב של 20 אלף אוהדי הפועל ת"א בגמר הגביע באיצטדיון ר"ג".

במידה וג'ון פנטסיל לא יימכר לקבוצה באירופה ויצורף קשר אחורי זר, שום ייאלץ לוותר על אחד הזרים מהסגל. קבוצת הניהול בראשות הראל מחזיקה בחוזה לשנתיים במועדון ושום יכריע בנוגע לזהות הקפטן במהלך מחנה האימונים בהולנד בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully