וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנחוס של חוס

26.6.2006 / 19:50

הידינק שיחק כדורגל פחדני מול 10 שחקנים ושילם ביוקר. פנדל של פרנצ'סקו טוטי בדקה ה-93 העניק לאיטליה ניצחון 0:1 על אוסטרליה

כמו דייויד בקהאם, גם פרנצ'סקו טוטי עמד במוקד הביקורת במדינתו השבוע. כמו דייויד בקהאם, על טוטי בנו הרים וגבעות לקראת הטורניר, ואחרי שאוהדי ועיתונאי הנבחרת שלהם חשו מאוכזבים מהם, הם דאגו להבהיר זאת טוב בכל מקום אפשרי. אלא ששוב, כמו בקהאם, גם טוטי כבש את השער החשוב ביותר של נבחרתו במונדיאל עד כה, בעזרת בקור רוח מרשים, ודאג לעלייה דרמטית לשלב הבא. טוטי עלה מהספסל בדקה ה-75 במקום מאכזב אחר, אלסנדרו דל פיירו, וכבש שער ניצחון מהנקודה הלבנה בדקה ה-93, אחרי פנדל מפוקפק.

איטליה הגיעה למשחק שמינית הגמר שלה מול אוסטרליה כפייבוריטית ברורה לעלייה לרבע הגמר. יותר מכך, בגלל העובדה שהמשחק הבא ייערך מול המנצחת בין אוקראינה לשוויץ, ה"אזורי" כבר ראו את בבהירות את הדרך לחצי הגמר.

אבל כמו שמיליונים בוודאי ניחשו, המשחק שלהם מול נבחרתו של השועל הטקטי חוס הידינק לא התעלה לרמות גבוהות של כדורגל, ו-45 הדקות הראשונות הגשימו את כל נבואות הזעם.

מרצ'לו ליפי בחר להשאיר את טוטי על הספסל, בעוד בצד השני להידינק לא נותרו ברירות בכל הקשור להארי קיואל הפצוע, שהגיע למגרש על קביים. ההולנדי עלה עם חמישה קשרים ומטרה אחת ברורה, לצופף את מרכז השדה, ולהקשות על אנדראה פירלו ואלסנדרו דל פיירו לפתח התקפות מסודרות. וכשמפריעים לאיטלקים בסדר שלהם, כולנו יודעים שהם מתקשים.

בחלק ההתקפי הידינק הורה על שליחה של כדורים ארוכים לעברו של מארק וידוקה, כשכל כדור חופשי לזכות ה"סוקרוז" בחלק המגרש האיטלקי נראה כסיבה למסיבה עבורם. מרקו מטראצי, שהחליף אצל האיטלקים את אלסנדרו נסטה הפצוע, מאוד התקשה מול וידוקה במחצית הראשונה, וכשל פעמיים בדרך לשתי ההזדמנויות הבודדות של האוסטרלים בחצי הזה.

בדקה ה-50 התכנית של הידינק התחילה לדפוק. מטראצי שוב נכשל והפעם גם הכשיל. וידוקה הוסיף גלגול יפה וקנטלחו הספרדי שלף אדום בלי לחשוב פעמיים ושלח את מטראצי לחדר ההלבשה. חשתבם שאוסטרליה תנצל את זה למשחק קצת יותר הרפתקני? תחשבו שוב.

ההרחקה של מטראצי רק גרמה למשחק לדעוך עוד יותר. השחקנים בצהוב אמנם העיזו קצת יותר, אבל לא מספיק כשמדובר במשחק מול 10 שחקנים. ליפי הכניס את ברזאגלי המגן במקום טוני החלוץ. איטליה סבלה ממיעוט שחקנים בחלק ההתקפי ובנתה על הברקות אפשריות של דל פיירו, ואחר כך של טוטי שהחליף אותו.

האדום המפוקפק שקיבל מטראצי התאזן בדקה ה-93. פאביו גרוסו פרץ מצד שמאל כשנותרה פחות מחצי דקה לסיום, וזרק את עצמו ברחבה. קנטלחו הצביע ללא היסוס על הנקודה הלבנה, בהמשך ישיר לשיפוט הגרוע של איבנוב במשחק בין פורטוגל להולנד. טוטי עשה צדק עם המאמן ההולנדי. איטליה ברבע הגמר.

מחצית ראשונה

דקה 2: הזדמנות ראשונה לאיטליה. דל פיירו פרץ משמאל, הגביה לרחבה, טוני הגיע ראשון לכדור אבל נגח חצי מטר מהקורה הימנית.

דקה 20: ההגנה האוסטרלית הרחיקה לא טוב, הכדור הגיע לג'ילארדינו שמתוך הרחבה בעט חלש מהאויר, ושווארצר לא התקשה להדוף לקרן.

דקה 22: פירלו שלח כדור גדול לטוני שעשה סיבוב על קרייג מור ובעט שטוח, שווארצר הציל עם הרגל.

דקה 24: כדור ראשון בכיוון השער של בופון. וידוקה הקדים שני איטלקים לבעיטה חופשית שהרים צ'יפרפילד, אבל נגח חלש לידיים של השוער.

דקה 30: הגנת איטליה שוב הסתבכה עם כדור גובה, צ'יפרפילד מצא את עצמו פנוי ברחבה אבל בעט חזק לידיים של בופון.

דקה 34: מהלך יפה של איטליה. פירלו הגביה לפרוטה, שמסר בראש לטוני, אבל האחרון המשיך בנגיחה חזקה מ-5 מטרים מעל המשקוף.

מחצית שנייה

דקה 49: לוקה טוני עם עוד הזדמנות. החלוץ הגבוה קיבל ריקושט מההגנה האוסטרלית אבל מ-10 מטרים הפציץ מעל המשקוף.

דקה 50: כרטיס אדום. מטראצי הכשיל את וידוקה כ-20 מטרים מהשער והשופט הוציא לו אדום ישיר במפתיע. איטליה ב-10 שחקנים.

דקה 59: צ'יפרפילד ניצל את הבלאגן בהגנה האיטלקית כדי להיכנס משמאל. בופון בלם יפה את הבעיטה שלו.

דקה 66: פירלו העלה כדור חופשי איטי שצנח לכיוון השער. שווארצר לא לקח סיכונים ודחף את הכדור לקרן.

דקה 84: מרקו ברשיאנו חתך מימין לשמאל ובעט מ-17 מטרים קצת מעל המשקוף.

דקה 87: חמישה מגינים אוסטרלים לא הצליחו להרחיק ויאקינטה בעט מתוך הרחבה אבל לידיים של שווארצר.

דקה 90+3: גול! גרוסו זרק את עצמו ברחבה ואיטליה קיבלה פנדל מפוקפק. טוטי שלח את הפנדל לרשת. 0:1 לאיטליה.


איטליה: ג'אנלואיג'י בופון, ג'אנלוקה זאמברוטה, מרקו מטראצי, פאביו קנבארו, פאביו גרוסו, סימונה פרוטה, אנדראה פירלו, ג'נארו גטוסו, אלסנדרו דל פיירו (פרנצ'סקו טוטי 75), לוקה טוני (אנדראה ברזאגלי 55), אלברטו ג'ילארדינו (וינצ'נזו יאקינטה 46).

אוסטרליה: מארק שווארצר, מרקו ברשיאנו, לוקאס ניל, קרייג מור, סקוט צ'יפרפילד, וינס גרלה, ג'ייסון קולינה, טים קייהיל, מילה סטריובסקי (ג'ון אלואיסי 82), לוק ווילקשייר, מארק וידוקה.

איצטדיון: פריץ-וולטר שטדיון, קייזרסלאוטרן.

קהל: 46,000 צופים.

שופט: לואיס מדינה קנטלחו (ספרד).

שחקן מצטיין: ג'יאנלואיג'י בופון (איטליה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully