וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד לדריקס: "שבחון לא למכירה"

ניר איסקוב

26.6.2006 / 23:01

הבעלים של הפועל פ"ת שוחח עם מנכ"ל מכבי ת"א, והודיע לו כי הקשר לא ישוחרר. ציון דלל: "גורמים במכבי מסחררים את שבחון"

מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, שוחח היום (שני) בטלפון עם הבעלים של הפועל פ"ת, רונן אלעד, שהבהיר לו כי לפחות עת עתה אין בכוונתו למכור את יוסי שבחון.

עם זאת, הבטיח אלעד לדריקס שאם יהיה שינוי במעמדו של הקשר בן ה-24, הוא יודיע לו על כך. מכבי הציעה לפ"ת סכום הנע בין 400-450 אלף דולר תמורת שבחון, הלהוט לעזוב את כור מחצבתו. גם מכבי חיפה מתעניינת בשחקן, ואם בסופו של דבר פ"ת תסכים למכור אותו ללא עסקת חליפין כלשהי, היא תדרוש עבורו לפחות 600 אלף דולר.

בתוך כך, ציון דלל, מבעלי הפועל פ"ת, הביע תרעומת על שיחות שלטענתו מקיימים גורמים במכבי ת"א עם שבחון, למרות שזה מחזיק בחוזה לשנתיים במלאבס.

"שמענו על זה ששבחון רוצה לשחק רק במכבי ת"א, ולפי מה שידוע לי, הבחור מסוחרר על ידם", אמר דלל לוואלה! ספורט. "אנחנו מציעים ליוסי לחשוב טוב איפה הבית שלו, ואיפה יהיה לו באמת יותר קל לתת לכישרון שלו ביטוי. כדאי שבמכבי ת"א יפסיקו לבלבל לו את המוח, ושלא ישכחו שהשחקן הוא תחת חוזה, ושמה שהם עושים לא חוקי. הם גורמים לו לעשות טעויות, ואני מציע להם להתחיל לטפל בשחקנים שהולכים להם בין הידיים. מי הם אותם גורמים שמדברים אתו? המבין יבין".

דריקס אמר בתגובה: "דיברתי רק עם רונן אלעד. אנחנו משדרים על אותו קו, ומעבר לזה אני לא רוצה להתייחס". את תגובתו של שבחון לא ניתן היה להשיג, ואביו, נחום, סירב להתייחס. בשבחון מתעניינת גם מכבי חיפה.

דלל הוסיף: "אנחנו מתכוונים להשאיר יוסי בכל מקרה. אנחנו רואים בו שחקן שלנו, ומאוד מאוכזבים ומצטערים על כך שהוא רוצה לעזוב את המועדון שהיה אתו ברגעים הקשים. נהפוך את העולם כדי שהוא יישאר".

אייל לחמן מעוניין מאוד בצירופו של גיז'רמו ישראלביץ', החתום במכבי חיפה, אולם הקשר השתחרר בימים האחרונים מצה"ל, ועלות שכרו, הנאמדת ב-150 אלף דולר לעונה, מרתיעה את ראשי הפועל פ"ת.

עדכון ראשון: 26.6.2006, 13:18
עדכון אחרון: 26.6.2006, 22:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully