וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוכחתי לכולם"

25.6.2006 / 20:43

דייויד בקהאם הפך לאחד מאויבי התקשורת הבריטית בימים האחרונים כשזו קראה למאמן להוציאו מההרכב. מול אקוודור הוא ענה

אנגליה הציגה היום (ראשון) משחק חלש מאוד מול אקוודור. ווין רוני, ששיחק כחלוץ בודד, לא הגיע ולו להזדמנות אחת מול השער, ונבחרתו של סוון גוראן אריקסון נזקקה לשער ממצב נייח כדי לנצח. את ההזדמנות הטובה ביותר במשחק קיבלה דווקא אקוודור, אבל קרלוס טנוריו בעט למשקוף. אריקסון פתח עם הרכב שטרם שיחק ביחד, כשבמרכז המגרש שלושה קשרים, ואואן הארגריבס משחק כמגן ימני.

המאמן השבדי לא התרגש ממיעוט מההזדמנויות של נבחרתו ואמר: "אני חושב שהמערך שלנו עבד. היינו צריכים לכבוש שני שערים נוספים, אבל גם ככה אני שמח שהגענו שוב לרבע הגמר. לא שיחקנו כמו שאנחנו יכולים, אבל העיקר שהניצחון הגיע".

דייויד בקהאם הפך בימים האחרונים לאויב התקשורת הבריטית, שמתחה עליו ביקורת נוקבת וקראה לאריקסון להחליפו בארון לנון. אחרי שער הניצחון אמר בקהאם: "זה נחמד להשתיק את המבקרים. אני מתמודד יפה עם הביקורת והיום הוכחתי לכולם שהם טועים".

בקהאם סיפר שעלה חולה למשחק: "לא הרגשתי טוב לפני המשחק, אבל תיארתי לעצמי שאהיה בסדר ובמחצית הראשונה הרגשתי טוב. אבל במחצית השנייה הרגשתי שהמחלה שוב תוקפת אותי".

על השער שכבש, סיפר הקפטן האנגלי:"לא כבשתי הרבה שערים בבעיטות חופשיות בעונה החולפת, ובשני המשחקים האחרונים מאוד התקשיתי בהן. רוברטו קרלוס שלח לי הודעת SMS בה הוא כתב 'תכבוש עבורי בבעיטה חופשית'".

בקהאם היה מבסוט מהתוצאה, גם הדרך לא הייתה מזהירה: "אנחנו שמחים. עשינו את העבודה. זה היה מכוער לפרקים, ולא שיחקנו במלוא הפוטנציאל שלנו, אבל אנחנו שמחים הערב. הגענו לרבע הגמר".

ג'ון טרי, שטעות שלו בדקה העשירית כמעט עלתה לאנגלים בפיגור, דיבר על המשחק ועל בקהאם: "שיחקנו לאט ולא היינו טובים בעיקר במחצית הראשונה, אבל השער עזר והמחצית השנייה שלנו הייתה טובה. בקהאם היה פנטסטי היום. הוא עובד בשביל הקבוצה ולפעמים לא מבינים את החשיבות שלו. אנחנו מעודדים מהעלייה לרבע הגמר".

"בעיטה בלתי עצירה"

מאמן אקוודור, לואיס סוארז, החמיא לשער של בקהאם: "זאת הייתה בעיטה יקרה מפז, והיא הייתה בלתי ניתנת לעצירה. נותר רק לברך את בקהאם זו הייתה בעיטה מושלמת".

סוארז הוסיף: "בכדורגל לפעמים אתה מפסיד לא בגלל טעויות אלא בגלל מצבים נייחים ובעיטות חופשיות גדולות. זה היה המקרה היום".

על ההחמצה של קרלוס טנוריו בדקה ה-10 אמר סוארז: "הצטערתי מאוד שהכדור לא נכנס. זה יכול היה לשנות לחלוטין את הדברים. אם האנגלים היו משחקים יותר פתוח אולי היינו מצליחים לכבוש".

למרות ההדחה מהמשך המשחקים, סוארז היה גאה: "אנחנו מאוד מרוצים מההופעה שלנו. אני חושב שאנגליה כיבדה אותנו וזה טוב עבור אקוודור. זו הייתה ההופעה השנייה בלבד של אקוודור בגביע העולמי, אבל הראינו הוכחנו שיש לנו מה להגיד. קיווינו להגיע לסיבוב השני ועמדנו בזה. אנחנו גאים למרות שתמיד ישנה המחשבה שהיית יכול להשיג יותר".

סוארז המשיך להתפייט: "אנחנו מסיימים בהרגשה חיובית. אקוודור הייתה מדינה לא ידועה ועכשיו כולם מכירים אותה. שיחקנו מול אנגליה וקיבלנו ממנה המון כבוד. זה מוכיח שהמאמן שלהם הכיר ביכולות שלנו. הרבה אנשים לא האמינו בנו, הרבה אנשים חשבו שנפסיד את כל שלושת משחקי הבית המוקדם. אני גאה בשחקניי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully