וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה פותחת את אימוניה

רומן רוזנבלט

25.6.2006 / 16:55

אחרי קיץ ארוך ומרתק, שכלל העברת בעלות, תפתח הקבוצה את הכנותיה ביום שני. כ-1,000 אוהדים צפויים להגיע, טל בנין דווקא לא

מכבי נתניה משלימה את ההכנות האחרונות לקראת אימון הפתיחה של הקבוצה, שיתקיים מחר (שני) ב-17:30 במגרש הקופסא.

את האימונים אמורים לפתוח כ-30 שחקנים, וביניהם שחקני הרכש החדשים מזואה אנסומבו, אדריאן פיטו, אורי אוזן, אבישי ז'אנו, לירן שטראובר, איתי שכטר, כפיר אודי ואופיר חיים. אליהם יצטרפו שחקני הסגל שנשארו מהעונה שעברה וכן מספר שחקנים שאמורים להתחיל את האימונים עם מכבי נתניה ויתכן ויוחתמו בקבוצה בהמשך. בין שחקנים אלה, אבי אלפסי שחוזר לאימוני הקבוצה לאחר שנת גלות לא מוצלחת אצל השכנה מכפר סבא ואסי בוזגלו, ששיחק בנתניה בעונת העלייה לפני שנתיים, ובעונה שעברה נתן עונה טובה מאוד בהפועל חיפה.

המגן השמאלי של הפועל נצרת עלית בעונה הקודמת, דודי פדלון יצטרף גם הוא לאימוני הקבוצה, לאחר שבימים האחרונים התקיימו מגעים עם סוכנו, עובד קראוס.

יוסוף מוקפייר המרוקני, שכבר נבחן במהלך העונה הקודמת בנתניה וכרטיסו שייך ליאמר, יגיע הלילה לישראל ויגיע מחר לאימון הפתיחה. כמו כן הקשר הצעיר לובומיר מיכאליק, אשר מגיע כמו מוקפייר, מקבוצתו הסלובקית של יאמר, סנץ, נחת היום בישראל ויצטרף גם כן לאימון.

מי שלא יהיה מחר בקופסא, הוא הקשר טל בנין שנראה כרגע מחוץ לתמונת הקבוצה לעונה הבאה וכן הבלם אסי דומב אשר בעיניינו אין כל חדש ואין התקדמות ממשית במו"מ לגבי הצטרפותו. גם שי בירוק שעשוי להצטרף לקבוצה לא יגיע מחר, וימשיך להתאמן בחיפה עד ליציאתו בימים הקרובים למבחנים באנדרלכט הבלגית. לאחר חזרתו הוא יצטרף לאימוני מכבי נתניה. הקשר אמיר טגה, נפגש היום עם ההנהלה, יישב את המחלוקת שהתעוררה לגבי חוזהו ויגיע מחר לאימון.

בקרב אוהדי הקבוצה שוררת הערכה כי לאימון הפתיחה יגיעו בין 1000 ל-1500 אנשים, שיצוידו ככל הנראה בשלטים ודגלים וינסו לצבוע את האימון. בהנהלת הקבוצה היו זהירים יותר ודיברו על כ-500 אוהדים, מספר נאה כשלעצמו ובכל אופן למגרש צפוי להגיע כוח משטרתי על מנת לשמור על הסדר.

בשעה 16:00 תתקיים מסיבת עיתונאים שבה יוצג הצוות המקצועי החדש לראשונה בהרכבו המלא, הכולל את אלי גוטמן ומרקו בלבול. זאת לאחר שרק אתמול קיימו השנים פגישת הכרות ראשונה יחד עם המנג'ר הספורטיבי אייל ברקוביץ'. במקביל בין השעות 17:00- 19:00 תפתח קופה מיוחדת למכירת מנויים.

המאמן החדש של הקבוצה, אלי גוטמן, היה נרגש יום לפני פתיחת האימונים: "כל דבר חדש הוא מרגש ומה שחשוב זה שתהיה עבודה מהנה, שנושאת בחובה תוצאות. ממה שראיתי לנתניה יש קהל טוב שיודע לתמוך בקבוצה, אנחנו מצדנו נשתדל לעשות כדי להחזיר לו על התמיכה בהתאם".

המנג'ר אייל ברקוביץ' התייחס לנעשה במכבי חיפה ועזיבתם האפשרית של אריק בנאדו ואדורם קייסי, ואמר: "אם בעבר התעניינו בקייסי ובבנאדו, היום אנחנו מעוניינים בהם יותר".

השוער לירן שטראובר חתם היום רשמית בקבוצה ל-3 עונות. מכבי נתניה פרסמה היום רשימה של שחקנים שאינם סגורים בקבוצה והוזמנו לפתיחת האימונים מחר: קובי חסן, תומר סולטן, ליאור גניש, אסלאם כנען, ליאור אלל וניר ברקוביץ'. כמו כן הזומנו דודי פדלון, אסי בוזגלו ואבי אלפסי שעליהם כבר פורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully