וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחק אותה כמו בקהאם

25.6.2006 / 19:47

נבחרת אנגליה המשיכה להציג יכולת עלובה, אבל שער מבעיטה חופשית של הקפטן המושמץ (59) הספיק לה בשביל 0:1 על אקוודור

סוון גוראן אריקסון הזמין ארבעה חלוצים לסגל נבחרתו, אבל אחרי שמייקל אואן נפצע ל-5 חודשים נותר עם שלושה, ונגד אקוודור החליט לעלות עם ווין רוני כחלוץ בודד. אם לא די בכך, פתח אריקסון בהרכב שמעולם לא שיחק ביחד, כשאואן הארגריבס שימש כמגן ימני והירבה להחליף מקומות עם דייויד בקהאם, ששיחק מלפניו.

45 הדקות הראשונות היו מזוויעות. אקוודור הייתה זהירה, והתרכזה בלצופף את מרכז המגרש בו שיחקה אנגליה עם שלושה שחקנים (ג'רארד, למפארד, קאריק). אבל במחצית הזו דווקא האקוודורים זכו להזדמנות הטובה ביותר, כשקרלוס טנוריו ניצל טעות של ג'ון טרי בדקה ה-10 כדי להגיע למצב נוח, אבל נראה היה שאפילו הוא הופתע מההזדמנות, והבעיטה המאוחרת מדי שלו פגעה ברגלו של אשלי קול והרעידה את המשקוף. במבט לאחור, לואיס סוארז יצטער שנבחרתו לא העזה יותר מול נבחרת בינונית להחריד.

במחצית הראשונה האנגלים נראו מפוזרים והחבורה של אריקסון, שבנויה מאוסף של שחקנים מצוינים, נראתה חסרת יכולת ולא הצליחה להיכנס אפילו פעם אחת בצורה מסוכנת לרחבה הדרום אמריקאית.

המחצית השנייה נפתחה באותם אקורדים, אבל בדקה ה-59 אנגליה כבשה. דייויד בקהאם קיבל את ההזדמנות לענות למבקריו ועשה את זה כמו שהוא יודע, בבעיטה חופשית היישר לרשת. למרות משחק מאוד לא משכנע של הקשר האנגלי, הוא עשה את שלו עם שער שנתן לאנגלים הרבה אויר לנשימה.

מעבר לשער הזה לא ראינו כלום מאף אחד מהצדדים. אקוודור שפתחה בסערה את הטורניר הולכת הביתה עם הרבה כבוד, אבל יכולה להרגיש שהיא פספסה הרבה אחרי שלא ניצלה יכולת חלשה של יריבתה.

האנגלים יילכו לנוח ולראות את פורטוגל מול הולנד בקרב על הזכות לשחק מולם ברבע הגמר בגלזנקירשן. מול אחת מהיריבות הללו היכולת של אנגליה לאורך הטורניר הזה לא תספיק.

מחיצת ראשונה

דקה 11: ג'ון טרי כשל בהרחקת כדור פשוט, קרלוס טנוריו השתלט, הגיע מול פול רובינסון, אבל אשלי קול גלש ברגע האחרון והבעיטה של טנוריו ניתזה מהברך של קול למשקוף.

דקה 15: ווין רוני קיבל כדור על סף הרחבה, עשה סיבוב יפה, אבל בעט חלש לידיים של מורה. כדור אנגלי ראשון בכיוון השער האקוודורי.

דקה 18: הגנת אקוודור הרחיקה לא טוב, אבל ג'רארד בעט מ-20 מטרים מעל המשקוף.

דקה 20: מנדז הרים כדור חופשי, פרדיננד ניסה להרחיק אבל כמעט כבש שער עצמי.

דקה 28: למפארד בעט מכ-23 מטרים למרכז השער, מורה ירד וקלט בלי בעיות.

דקה 35: בקהאם בעט כדור חופשי מקצת יותר מ-25 מטרים, סנטימטרים מהקורה.

מחצית שנייה

דקה 50: ג'רארד העביר כדור רוחב טוב מצד שמאל, אבל אף שחקן אנגלי לא הגיע אליו.

דקה 59: גול! למפארד הוכשל 20 מטרים אלכסונית מהשער. בקהאם שלח את הכדור החופשי לפינה הימנית התחתונה של מורה שעוד הספיק ללטף את הכדור לפני שהוא נכנס לרשת. 0:1 לאנגליה.

דקה 62: למפארד קיבל הזדמנות להעלות ל-0:2 אבל בעט מהאויר החוצה.

דקה 66: ולנסיה בעט מחוץ לרחבה, רובינסון התעופף והדף לקרן.

דקה 73: רוני סובב את הורטאדו, נכנס מהפינה לתוך הרחבה, והעביר רוחב ללמפארד, אבל האחרון בעט מכ-10 מטרים גבוה מעל המשקוף.

דקה 75: רוני מצא את עצמו לבד בהתקפת אנגליה, בעט ממצב קשה ומורה קלט.

דקה 78: אדווין מנדז בעט שטוח וחלש, רובינסון ויתר על נסיון לעצור, והכדור חלף לא רחוק מהמסגרת.


אנגליה: פול רובינסון, אואן הארגריבס, ריו פרדיננד, ג'ון טרי, אשלי קול, דייויד בקהאם (ארון לנון 87), פרנק למפארד, מייקל קאריק, סטיבן ג'רארד (סטיוארט דאונינג 90), ג'ו קול (ג'יימי קארגר 77), ווין רוני.

אקוודור: כריסטיאן מורה, יוליסס דה לה קרוז, איבן הורטאדו, ג'יובאני אספינוזה, נייסר ראסקו, אדיסון מנדז, אדווין טנוריו (כריסטיאן לארה 69), סגונדו קאסטיו, לואיס אנטוניו ולנסיה, אגוסטין דלגאדו, קרלוס טנוריו (איבן קאביידס 70).

איצטדיון: שטוטגארט.
קהל: 52,000.
שופט: פרנק דה בליקר (בלגיה).
שחקן מצטיין: ג'ון טרי (אנגליה).

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully