וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה חוזר להפועל ת"א

ניר איסקוב

25.6.2006 / 17:50

חתם לחמש עונות. עגיב חויב לשלם 2 מיליון שקל להפועל ת"א, אחרי שבית המשפט המחוזי דחה ערעור שהגיש, וחייב אותו בהוצאות משפט

אחרי גלות של שלוש שנים במכבי פ"ת, סלים טועמה חוזר להפועל ת"א.

הקשר בן ה-26 חתם הערב (ראשון) באופן רשמי על חוזה לחמש עונות, לאחר שהביע לא פעם את רצונו לשוב לקבוצה שבה התגלה והצליח. והחתימה התבצעה במשרדו של עו"ד שחר בן עמי מקבוצת הניהול של המועדון, המשמש גם כפרקליטו.

טועמה יוצג מחר (שני) באופן רשמי כשחקנה של הפועל ת"א, ושכרו עשוי להגיע עד ל-185 אלף דולר (בהתאם להישגיה).

שופטת בית המשפט המחוזי בת"א, שרה דותן, דחתה את הערעור שהגיש רפי עגיב, המחזיק ב-8.3 אחוז ממניות הפועל ת"א, בנוגע למימוש ערבות בנקאית בסך 2 מיליון שקל שהפקיד בקופת בית המשפט, וחייבה אותו בהוצאות משפט הנאמדות ב-15 אלף שקל פלוס מע"מ.

עם זאת, השופטת הורתה על מתן צו עיכוב ביצוע של 10 ימים, על מנת לאפשר לעגיב לערער בפרק הזמן הזה לבית המשפט העליון. אם הערבות בסופו של דבר תמומש, יועבר הסכום ליו"ר הרשות לבקרת תקציבים, יאיר רבינוביץ', שיחליט למי מנושי הפועל ת"א להפריש את ההמחאה.

עגיב הפקיד בזמנו את הערבות כדי לזכות בצו עיכוב על פתיחת הליך הוצאה לפועל נגדו, והסכום מהווה מחצית מהבטוחה המצטברת שבגינה נפתח נגד איש העסקים אותו הליך. את הערבות המקורית, בסך 2.9 מיליון שקל, הפקיד עגיב ברשות לבקרת תקציבים כחלק מתקציב הפועל ת"א לעונת 2003/4, אך התברר כי היא חסרת תוקף.

המגעים בין ראשי קבוצת הניהול של הפועל ת"א לפרקליטו של עומר פרץ, עו"ד יוסי גייר, אינם מתקדמים, והצדדים ככל הנראה ייפגשו בדיון הבוררות הראשון, שנקבע לעוד שבועיים אצל עו"ד עדי זרנקין.

כזכור, לפני שבוע וחצי הגיש פרץ תביעת בוררות נגד הפועל ת"א, בה הוא דורש ממחזיקת הגביע 3 דברים: שיפור במשכורת החייל שהוא מקבל, מאחר שלטענתו הוא מחזיק באישור מצה"ל המתיר לו להרוויח יותר, קבלת מענק שחרור בתום שירותו הצבאי וכן הפחתת סכום ההעברה שהפועל נקבה עבורו.

אשתקד הושאל פרץ בן ה-19 לקבוצה לשלוש עונות משטרסבורג הצרפתית, ולפחות כלפי חוץ, בהפועל מצהירים כי הוא יישאר במועדון. למרות הסיטואציה הבעייתית, פרץ מתכוון להתייצב לאימון הבכורה של הקבוצה מחרתיים (שלישי).

עדכון ראשון: 25.6.06, 14:53.
עדכון אחרון: 25.6.06, 17:50.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully