וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תרגיש בנוח, איזיאה

25.6.2006 / 13:12

תומאס נפגש עם בעלי הניקס וקיבל מסר: "עשה סדר בבלגאן". שמועות על טרייד של סיאטל ופיניקס, שבמרכזו רשארד לואיס ושון מריון

איזיאה תומאס, הג'נרל מנג'ר של הניו יורק ניקס, יהיה גם המאמן הבא של הקבוצה, אחרי שסילק את לארי בראון. אלה כבר חדשות ישנות. אבל אין לו סיבה להרגיש בטוח מדי על הכסא הכפול. בפגישה עם בעלי הקבוצה, ג'יימס דולאן, ניסה תומאס לשכנע כי הוא היה, בעצם, המועמד המועדף על השחקנים עוד מהרגע שהגיע לכס המנכ"ל, לפני יותר משנתיים. המסר שהועבר לו היה חד משמעי: "אתה עשית את הבלגאן, אתה אחראי לנקות אותו", כשדולאן מתייחס לסך התשלומים הגבוה של הקבוצה לשחקניה - 125 מיליון דולר, הגבוה בליגה בהפרש עצום. אם דולאן יראה שאין שיפור משמעותי בחודשים הקרובים, בל נתפלא אם לניקס יהיה מאמן אחר, וגם GM אחר.

באשר ללארי בראון, הבוררות בעניינו עלולה למנוע ממנו למצוא קבוצה אחרת, עד שיגיע לסיכום כספי עם הניקס. בכל מקרה, כריס מאלין, מנכ"ל גולדן סטייט, הכחיש שמועות המקשרות את הבראון לווריירס.

רשארד למדבר?

שמועות חדשות על טרייד בין סיאטל לפיניקס. על פי ה"דיילי אקספרס", מנהלות הקבוצות מגעים על טרייד ענק, שבמרכזו רשארד לואיס ושון מריון. אם יתבצע הטרייד, הם יוחלפו, בין היתר, תמורת בחירות דראפט 10 (של סיאטל) ו-27 (של פיניקס). פיסות אחרות בפאזל עשויות להיות דני פורטסון, שלא רווה נחת בסוניקס, וליאנדרו ברבוסה, שביצע פריצה מרשימה בעונה האחרונה.

סיאטל מעוניינת להעביר את לואיס, שלא חתם על הארכת חוזה, ומכיוון שיש לו אופציה לצאת מהחוזה בקיץ -2007, לא תוכל לקבל עליו תמורה אם יבחר לעזוב. פיניקס מעוניינת להמנע ממס המותרות על ידי הורדת נטל השכר של מריון, שכן הסאנס כבר משלמים חוזים גדולים לאמארה סטודמאייר וסטיב נאש, וינסו להאריך את החוזה של בוריס דיאו בקיץ הבא.

שמועה אחרת שנזרקה לחלל האוויר בשבוע האחרון שלחה את מריו לשיקגו בתמורה לטייסון צ'נדלר ובחירת הדראפט הראשונה של הבולס, שהיא השנייה סך הכל. ג'ון פקסון ומייק ד'אנטוני, המנהלים של שתי הקבוצות, מיהרו להכחיש. אבל העובדה ששמו של המטריקס עולה לא מעט בשמועות כאלו ואחרות מראה שפיניקס ככל הנראה מחפשת להיפטר מחוזה 17 המיליון שלו לעונה בתמורה למישהו שעולה קצת פחות, אבל עדיין יאפשר לה להישאר בטופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully