וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישות של גרשון

25.6.2006 / 11:48

"נעמיד לרשותך משאבים בלתי מוגבלים", הבטיחו באולימפיאקוס לגרשון, שמעוניין בעוזר מאמן ישראלי ושיחרור אדני וקווינסי לואיס

לאחר שפיני גרשון נלכד בצהרי יום שישי בעדשת צלם יווני בשדה התעופה באתונה, הבינו גם ראשי אולימפיאקוס שאין טעם להסתיר את הביקור החפוז של המאמן הישראלי בעיר, כמו גם את מטרתו. גרשון, מלווה בסוכן השחקנים הישראלי אריק קריין, נסע מיד לפגישת היכרות ראשונה עם סגן נשיא המועדון ותומכו הנלהב ביותר, פנאיוטיס אגילופולוס.

אגילופולוס אמר לגרשון כי באולימפיאקוס רוצים להשיב את ההגמוניה לצד האדום של העיר לאחר עשור של כישלונות, הן בזירה המקומית והן בזירה האירופית. הוא הוסיף כי הפיינל פור הבא, שייערך במגרשה הביתי של היריבה הנצחית פנאתינייקוס, מהווה הזדמנות מיוחדת גם עבורם. "נעמיד לרשותך משאבים כמעט בלתי מוגבלים", הבטיח סגן הנשיא. "תן לנו שם של שחקן, כל אחד, ואנחנו נעשה הכל כדי להביא אותו". ביוון מעריכים כי אם גרשון אכן יחתום, ישודרג תקציב הקבוצה לכ-15 מיליון דולר.

לגרשון הוצע שכר של 800,000 יורו, לא כולל מענקים מיוחדים על זכיה ביורוליג ובתארים מקומיים ביוון. גרשון דרש 1.1 מיליון. בפגישה ציין גרשון כי אם אכן יחתום, בכוונתו להחליף ארבעה שחקנים לפחות, וביניהם שני הזרים קווינסי לואיס ותיוס אדני. כמו כן ביקש גרשון להביא עימו עוזר מאמן ישראלי, ונענה מיד בחיוב. באשר לדרישותיו הכספיות של גרשון אמר אגילופולוס כי יצטרך להתייעץ עם הנשיא סוקרטס קוקאליס, וישיב לו עד יום שני. אם אכן יתקבלו דרישותיו הכספיות, והכיוון כרגע הוא אכן חיובי, צפוי גרשון לחזור ליוון, במטרה לסגור קצוות אחרונים ולחתום רשמית על החוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully