וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייסי ממשיך בחיפה

רומן רוזנבלט

26.6.2006 / 23:00

המגן נפגש עם איתמר צ'יזיק והגיע עם המועדון להבנות. אריק בנאדו החרים גם את אימון הבוקר, הברזילאי חבייאר יצטרף ביום ג'

אדורם קייסי, מגנה השמאלי של מכבי חיפה והנבחרת, ימשיך לשחק במכבי חיפה גם בשנתיים הקרובות. קייסי הודיע היום למנכ"ל המועדון, איתמר צ'יזיק שדן עימו אמש על שדרוג שכרו, כי קיימת הבנה בינו למכבי חיפה בנושא השכר ובימים הקרובים יחתום על החוזה.

בניגוד לקייסי, מערכת היחסים של חיפה עם אריק בנאדו רק הולכת ומסתבכת. אחרי שאתמול בנאדו החרים את אימון הערב והוציא הודעה רשמית בה הוא מבקש לעזוב את מכבי חיפה, השחקן לא הופיע גם לאימון הבוקר (שני). בנאדו היה נושא השיחה המרכזי באימון.

הזר הברזילאי, אנדרסון חבייאר, צפוי לנחות היום, ויצטרף ככל הנראה מחר לאימוני הקבוצה.

כזכור, אריק בנאדו ואדורם קייסי נפגשו אתמול (ראשון) עם מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק, ויצאו מאוכזבים מההצעה שהגיש בפניהם. בעקבות זאת, כמה שעות לאחר מכן הבלם הוותיק החרים את אימון הקבוצה ולא הגיע אליו, וייתכן כי יועמד לדין משמעתי.

בערב, כפי שהבטיח, פירסם בנאדו הודעה קצרה ותמציתית לגבי כל הסאגה שלו מול מכבי חיפה: "לאחר שהנשיא סירב להיפגש איתי, ובגלל שמזה זמן רב לא מקוימות הבטחות כלפי, אני חש פגוע ולא רצוי במועדון.בגיל 32, אחרי 22 שנים בקבוצה, מתוכם תשע שנים כקפטן, החלטתי לסיים את דרכי במועדון בנסיבות האלה. אני מאמין ומקווה שישחררו אותי ללא כל עיכוב"

אייל ברקוביץ', המנג'ר של מכבי נתניה, הגיב למתרחש ואמר: "אם בעבר התעניינו בקייסי ובבנאדו, עכשיו אנחנו מתעניינים בהם הרבה יותר".

הנהלת מכבי חיפה ראתה בחומרה את התנהלותו של בנאדו מוקדם יותר היום, ומסרה: "למועדון הסכמים בתוקף עם אדורם קייסי ואריק בנאדו לעונת 2006/07, ולמרות זאת הוחלט במועדון, לאות הערכה ולפנים משורת הדין, להוסיף לשכרם 25 אחוזים. על אף עובדה זו, החליט קפטן הקבוצה אריק בנאדו להחרים היום (ראשון) את האימון אחר הצהריים וביקש לשחררו מהקבוצה. הנהלת הקבוצה מודיעה שהיא רואה צעד זה בחומרה רבה. כאמור, לשחקן חוזה תקף ואין בכוונת המועדון לשחררו לקבוצה אחרת".

דירסאו ייעדר 3 שבועות

קשר מכבי חיפה, חאבייר דירסאו, עבר ביום שישי בהצלחה ניתוח בקע ושוחרר לביתו במוצאי שבת. הוא צפוי להעדר כשלושה שבועות. בחיפה עדיין מקווים כי השחקן יהיה כשיר לפתיחת העונה, ויתכן שייצא עם הקבוצה למחנה האימונים בהולנד בעוד כשבוע וחצי.

היום (ראשון) מקיימת הקבוצה שני אימונים, מתכונת שתימשך עד ליציאה למחנה אימונים. מאימון הבוקר נעדרו פרט לדירסאו גם ג'יזרמו ישראלביץ שמשתחרר היום מצה"ל ומאור מליקסון שסובל מכאבי שיניים.

בחיפה עדיין לא הוחלט האם לשחרר את ישראלביץ', ולאיזו קבוצה, כאשר הפועל כפר סבא והפועל פתח תקווה הן בין המועמדות לקלוט את הקשר.

היום צפויה להתקיים פגישה בעניינו של מליקסון, בין עורך דינו יוסי גאייר להנהלת הקבוצה, בניסיון לחתום באופן סופי על החוזה. מחר צפוי גם שלומי ארבייטמן לחתום על חוזהו לחמש השנים הקרובות בחיפה.

הקשר שי בירוק צפוי להמריא ביום רביעי לתקופת התרשמות באנדרלכט הבלגית ורק לאחר חזרתו יוחלט היכן ישחק, כאשר ברור כי לא ימשיך בחיפה. מלבד מכבי נתניה שהיתה עד היום האופציה הבולטת לקליטת השחקן, גם מ.ס. אשדוד והפועל פתח תקוה מתעניינות בשירותיו של השחקן.

בחיפה מקוים כי רוברטו קולאוטי יקבל כבר במהלך השבוע תעודה של תושב ארעי, מה שיאפשר את החתמתו של הקשר האחורי, אנדרסון חבייאר, שצפוי לנחות בארץ ביום שני. עדיין קיים סיכוי כי המאמן רוני לוי יבקש לחזק את הקבוצה בשני שחקנים ישראלים, בכפוף להחלטת משרד הפנים בעניין קולאוטי.

במקביל, ימשיך רביד גזל להתאמן בקבוצה בעוד שבסביבתו טוענים כי הוא עשוי לשקול את צעדיו לאור העובדה כי בקבוצה עשויים להיות עוד שני שחקנים בעמדה שלו.

במהלך השבוע הקרוב ימונה דובר חדש למועדון, וכן ימונו מאמנים למחלקת הנוער.

עידן טל, שחתם בבולטון במהלך העונה, המריא הבוקר לאנגליה ויצטרף לטל בן חיים ולקבוצתו החדשה.

עדכון ראשון: 25.6.06 10:10
עדכון אחרון: 26.6.06 21:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully