וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מסרבת לשחרר את גולן להכח

ניר איסקוב

25.6.2006 / 19:08

מגן הבהיר לחלוץ כי הוא עומד על כך שהחוזה עמו יקוים. השחקן: "בימים הקרובים אחליט איך אפעל". יניב בסון חתם לשנתיים

יו"ר בני יהודה, חזי מגן, נפגש היום (ראשון) עם החלוץ מור גולן, והבהיר לו כי שחרורו להכח עמידר ר"ג אינו עומד על הפרק.

כזכור, ביום שלישי האחרון חתם גולן בן ה-23 על חוזה לעונה אחת בקבוצת נעוריו, לאחר שחזר מתקופת השאלה בת שנתיים בהכח, אך כעבור יומיים הוא נמלך בדעתו, והפציר בניצן שירזי לאפשר לו להמשיך לשחק בווינטר. המאמן נתן לו את הסכמתו, אך כאמור בהנהלת בני יהודה עומדים על כך שהחוזה עם גולן יכובד. הישארותו של גולן בקבוצה הפכה להיות חשובה עוד יותר, לנוכח עזיבתו של משה ביטון.

בתום הפגישה עם מגן, אמר גולן לוואלה! ספורט: "חזי אמר לי שאין סיכוי שהוא ישחרר אותי, ובימים הקרובים אחליט איך אני פועל. כרגע, אני לא מתכוון לפנות לוועדה למעמד המשחקן. מתוקף החוזה, אופיע לאימון הראשון בשבוע הבא. אני יודע שהכוונות של בני יהודה הן טובות".

יו"ר הכח עמידר ר"ג, איציק פוזמנטיר, הגיב: "אנחנו מרגישים חובה מוסרית לעמוד מאחורי שחקן שאומר שהוא לשחק רק בהכח. אי אפשר להצמיד לו אקדח לרקה. הוא נחוש לא לשחק בבני יהודה, כי הוא נקשר להכח. נשמח מאוד לפתוח במו"מ עם בני יהודה, אבל אם מור יפנה לוועדה למעמד השחקן, נתמוך בו. למרות הכל, גם נושא מור גולן לא יכול לקלקל את מערכת היחסים הטובה בין שני המועדונים".

המגן השמאלי יניב בסון, ששיחק לפני שנתיים בקבוצה, חתם היום לשנתיים. בסון השתייך אשתקד לעירוני רמה"ש מהלאומית, ולמעשה הוא המגן השמאלי הטבעי היחיד שיש כיום לבני יהודה.

בבני יהודה טוענים כי שחרורו של דדי בן דיין מליגת ה-MLS מתעכב עקב סיבות טכניות, ומאמינים כי הנושא יוסדר בקרוב. בן דיין כבר סיכם את תנאיו ל-3 העונות הקרובות בקבוצה.

עדכון ראשון: 25.6.06, 14:18
עדכון אחרון: 25.6.06, 19:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully