וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדילס ויתר על אסולין

אסף שקד ורומן רוזנבלט

24.6.2006 / 21:45

מאמן בית"ר ירושלים שוחח עם השחקן, והודיע לו כי הוא אינו מעוניין בשירותיו. פאבלוביץ', חלוץ ארגנטיני, ייבחן במחנה האימונים

בית"ר ירושלים הודיעה הערב (שבת) באופן רשמי לליאור אסולין כי היא מוותרת על שירותיו לעונה הבאה.

מאמן בית"ר, אוסי ארדילס, שוחח עם אסולין, ששיחק בקבוצה בשנתיים האחרונות, ובישר לו כי הוא אינו מעוניין בו. הסיבות לוויתור הן החתמתו של טוטו תמוז והחיפוש אחר חלוץ זר.

אסולין עצמו אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "אני אגיב בעוד כמה ימים בצורה מלאה, ואז יהיו כמה אנשים שמאוד ייפגעו מהעניין. בכל מקרה, אני מאחל בהצלחה לבית"ר. אני אוהב אותה, וחושב שהוכחתי את עצמי שם".

דובר מכבי הרצליה, בני בקלו, מסר בתגובה: "תמיד טענו שהנושא הכספי בין המועדונים לא אמור להוות מכשול. ידענו מלכתחילה שבית"ר לא מעוניינת בשחקן לעונה הבאה, והראיה לכך היא שבית"ר כלל לא ניהלה איתנו מו"מ כספי. אסולין יחזור למכבי הרצליה, לאחר שנגיע אתו להבנות כספיות. מדובר בחלוץ הטוב בארץ, שחוזר לבית חם בו גדל".

בהרצליה התייחסו בביטול לטענות בית"ר על כך שהעולה לליגת העל דרשה ממנה סכום של 375 אלף דולר תמורת רכישת את המחצית הנוספת מכרטיסו של אסולין. כמו כן, בהרצליה בוחנים עבור השחקן הצעות מחו"ל.

החלוץ הארגנטיני, ניקולאס פאבלוביץ', יצטרף לבית"ר במחנה האימונים בהולנד ביום שני, ויחל להיבחן בקבוצה. פאבלוביץ' החל את הקריירה ברוסאריו סנטראל הארגנטינית, ממנה עבר לניואלס אולד בויז ומשם לראסינג קלוב. מאז 2003 הוא משתייך לקבוצת סאטורן מרוסיה.

הלילה (שבת) או מחר (ראשון) אמור להגיע פקס רשמי לבית"ר ירושלים ולסוכנו של ברק יצחקי, רונן קצב, מגנק הבלגית, ובו היא מבקשת לפתוח במו"מ רשמי בנוגע לצירופו של הקשר-חלוץ, המחזיק בחוזה לעונה נוספת בטדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully