וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גושין זכה בארד באליפות אירופה לקדטים

24.6.2006 / 19:02

הג'ודוקא הישראלי ניצח שלושה קרבות באיפון לפני שהפסיד בחצי הגמר וניצח בבית התנחומים. גם שחר לוי זכתה במדלית הארד

אליפות אירופה לקדטים (עד גיל 17) בג'ודו נערכת בסוף השבוע בהונגריה ואחרי מדלית הארד הראשונה בה זכתה אתמול (שישי) המשלחת הישראלית, הוסיף היום ואדים גושין מדליה נוספת.

הג'ודוקא המתחרה בקטגורית המקשל של עד 66 ק"ג, ניצח את שלושת הקרבות הראשונים שלו באיפון מול יריבים מאוסטריה, בלארוס וגרוזיה. בחצי הגמר הוא הפסיד לטימור בדואב הרוסי. כמה שעות לאחר מכן, הוא התייצב לקרב על מדלית הארד, שם ניצח את ואן דר פלס ההולנדי.


אילנה קרטיש (עד 52 ק"ג) נוצחה בבית התנחומים וסיימה במקום ה- 7. קרטיש פתחה את היום בשני ניצחונות באיפון על יריבות מאוקראינה ומפינלנד. ברבע הגמר היא נוצחה והמשיכה לבית התנחומים, שם רשמה ניצחון על טהירוביץ' מבוסניה, אבל הפסידה לאחר מכן לגיורגיס מאיטליה.


אתמול זכתה שחר לוי (עד 48 ק"ג) במדליית הארד. לוי פתחה את היום עם שני ניצחונות על יריבות ממולדובה ומהונגריה שהעלו אותה לרבע הגמר. בשלב הזה נוצחה לוי על ידי לינזי ורהאגן מהולנד לאחר קרב צמוד שהוכרע בשידו (עונש על פאסיביות). ההולנדית המשיכה וזכתה במדליית הזהב. לוי המשיכה לבית התנחומים שם רשמה שני ניצחונות נוספים על יריבות מקפריסין ומרוסיה, שהעלו אותה לקרב על מדליית הארד מול קלי אדוארדס מאנגליה. את הקרב על מדליית הארד ניצחה לוי באיפון לאחר 2 דקות.


גולן פולק (עד 55 ק"ג) סיים במקום החמישי לאחר שנוצח בקרב על מדליית הארד. פולק העפיל לחצי הגמר לאחר 3 ניצחונות. בחצי הגמר הוא נוצח באיפון לאחר ריתוק על ידי שרמטייב מרוסיה, שזכה בזהב. לאחר ההפסד בחצי הגמר עלה לקרב נוסף על מדליית הארד שם נוצח על ידי מרבשווילי מגרוזיה.

יאן וינוגרדוב (עד 60 ק"ג) סיים במקום השביעי. וינוגרדוב העפיל לרבע הגמר לאחר ניצחונות על יריבים מאיטליה ומיוון. ברבע הגמר הפסיד ליונוס סאסטים מטורקיה, שזכה במדלית הזהב. וינוגרדוב המשיך לבית התנחומים וניצח יריבים מאסטוניה ומסלובניה לפני שנוצח באיפון על ידי יריב מבלגיה. עידו בר(עד 50 ק"ג) ניצח בסיבוב הראשון יריב מארמניה והודח בסיבוב השני על ידי יריב הולנדי.

מחר (ראשון) יכנס למעגל התחרויות דור ורדי(עד 81 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully