וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין ארדן זכתה בטורניר איסברן

24.6.2006 / 17:18

הבלגית המדורגת שלישית בעולם גברה בגמר על אנסטסיה מיסקינה. ריצ'רד גסקה זכה בטורניר נוטינגהאם, מיכאלה קרייצ'ק זכתה בדן בוס

ז'סטין הנין ארדן הוכיחה שוב שהיא נמצאת בכושר מצוין, כשגברה היום (שבת) על אנסטסיה מיסקינה וזכתה בטורניר איסטבורן. התואר של הבלגית הגיע בסיומו של מותחן רק אחרי נקודת המשחק החמישית שלה, כשהשיגה ניצחון 6:4, 1:6, 6:7 (5:7). הנין, 24, אלופת הרולאן והמדורגת שלישית בעולם, הפכה לאישה הראשונה בטניס המקצועני שמגיעה לווימבלדון עם רווחים של 2 מיליון דולר מהעונה הנוכחית. למיסקינה היה זה הפסד שני רצוף במשחקי גמר, אחרי שנוצחה על ידי שחר פאר באיסטנבול.

רישאר גאסקה הצרפתי שמר על תוארו כאלוף נוטינגהאם, אחרי שגבר בגמר על יונאס ביורקמן 4:6, 3:6. הצרפתי זכה בטורניר גם בשנה שעברה, וניצחונו מנע מביורקמן השבדי להיות הראשון שמשלים זכייה שלישית על הדשא של נוטינגהאם (אחרי שזכה ב-1998 וב-2002), טורניר הכנה לקראת אליפות ווימבלדון שתיפתח ביום שני.

טניסאי נוסף ששמר על תוארו הוא מריו אנצ'יץ' הקרואטי, שניצח בטורניר דן בוס בהולנד אחרי שגבר בגמר על יאן הרניץ' הצ'כי 0:6, 7:5, 5:7.

קרייצ'ק מוכנה לווימבלדון

מיכאלה קרייצ'ק, ההולנדית בת ה-17, זכתה בתואר השלישי בקריירה שלה, אחרי הניצחון שלה בגמר טורניר דן בוס שבהולנד. קרייצ'ק, אחותו של אלוף ווימבלדון ב-1996 ריצ'רד קרייצ'ק, גברה על דינארה סאפינה הרוסייה 3:6, 4:6, וזכתה בתואר השלישי בשלוש שנות הקריירה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully