וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגאסי יפרוש בתום אליפות ארה"ב

24.6.2006 / 16:19

אחד הטניסאים הגדולים והאהודים בהיסטוריה של המשחק, שסובל מפציעה קשה בגבו, הודיע כי אליפות ארה"ב תהיה הטורניר האחרון שלו

אנדרה אגאסי הודיע היום (שבת) במסיבת עיתונאים כי הוא עומד לפרוש מטניס מקצועי אחרי אליפות ארה"ב הפתוחה. "טורניר ווימבלדון הקרוב יהיה האחרון שלי על הדשא האנגלי, וה-u.s open יהיה הטורניר האחרון שלי בכלל", הצהיר האמריקני בן ה-36. אליפות ארה"ב תחל ב-28 באוגוסט בניו יורק.

אגאסי, שסבל מפציעה כרונית בגבו בשנים האחרונות, זכה בגראנד סלאם הראשון שלו (מתוך שמונה בסך הכל בקריירה) בווימבלדון ב-1992, כשניצח את גוראן איבניסביץ' אחרי חמש מערכות בגמר.

הטניסאי, שמאז ומתמיד היה אחד הפופולריים בסבב, טען כי הוא קיבל את ההחלטה לפרוש כבר לפני כמה חודשים, והסביר: "חיכיתי עם ההכרזה עד עכשיו, כיוון שחשבתי שזה יהיה סמלי אם אודיע על כך במקום שבו הכל התחיל".

אגאסי יפגוש בסיבוב בווימבלדון את בוריס פשנסקי הסרבי, במה שעשוי להיות משחקו האחרון על דשא.

כאחת הדמויות הססגוניות בעולם הטניס השמרני, אגאסי זכה ארבע פעמים באליפות אוסטרליה, פעמיים באליפות ארה"ב, פעם אחת בווימבלדון ופעם אחת ברולאן גארוס, ותמיד היה אהוב הקהל. זכייתו ברולאן גארוס ב-1999 הפכה אותו לשחקן החמישי בהיסטוריה שזכה בקריירה שלו בכל ארבעת טורנירי הגראנד סלאם.

כיום אגאסי מדורג במקום ה-20 בעולם, וב-2006 הוא ערך רק שמונה משחקים (מאזן 4-4). במאזן שלו רשומות 60 זכיות בטורנירי יחידים, והכנסות של למעלה מ-31 מיליון דולר במהלך הקריירה המופלאה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully