וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרלכט מתעניינת בפנטסיל

24.6.2006 / 20:42

הופעתו של מניף הדגלים הגנאי במונדיאל לא נעלמה מעיניהם של אנשי האלופה הבלגית. כתובות נאצה נגד גרשון באזור בלומפילד

הופעתו של ג'ון פנטסיל במשחקי גביע העולם בגרמניה מתחילה לסחוף התעניינות. מדיווחים בתקשורת הבלגית כי המגן קשר של הפועל ת"א נמצא על הכוונת של קבוצת אנדרלכט, האלופה הבלגית.

פנטסיל, שנבחרתו גאנה הפתיעה כשהעפילה לשמינית הגמר על חשבונה של צ'כיה, מוזכר כמועמד להחליף את וינסנט קומפני, שעבר להמבורג מהבונדסליגה. קומפני הוא בלם, והבלגים מאמינים כי מדובר בעמדה אותה יוכל למלא המגן הגנאי של האדומים.

אנדרלכט טרם הביעה עניין פומבי בפנטסיל, שהתרומה המרכזית לזיכרון הקולקטיבי מהמונדיאל עד כה היתה החגיגה עם דגל ישראל עם כיבוש שער היתרון של גאנה מול צ'כיה (0:2).

זה לא סוד שבהפועל ת"א ישמחו לקבל עליו צ'ק שמן שיכריע לטובת שיחרורו. הקבוצה צירפה את תומר חליבה לעמדת המגן הימני, מתוך נקודת הנחה שפנטסיל יימכר, והמאמן יצחק שום, שוקד על איתור מועמדים זרים לתפקיד הקשר האחורי.

אלמונים, כנראה אוהדי הפועל ת"א, ריססו אתמול (שישי) באזור אצטדיון בלומפילד כתובות נאצה בגנות קפטן הקבוצה לשעבר, שמעון גרשון, שעבר לבית"ר ירושלים, ובגנות רעייתו, מלי לוי. בין היתר נכתב: "שמעון גרשון בוגד נאצי" ו-"מלי זונה". דובר הפועל ת"א, אמיר לובין, מסר בתגובה: "הפועל ת"א מגנה בכל תוקף את מקרה האלימות כלפי שחקנה לשעבר, שמעון גרשון".

במסיבת העיתונאים לרגל פתיחת העונה, שתתקיים ביום שני הקרוב, יהיו נוכחים יו"ר קבוצת הניהול, מוני הראל, חבר הקבוצה, שמעון ציטרון, המאמן יצחק שום, וכן מספר שחקנים, שזהותם טרם נקבעה. שום יכריע רק במהלך מחנה האימונים בהולנד בחודש הבא לגבי זהות הקפטן החדש של הקבוצה, כשהמועמדים הם יוסי אבוקסיס ושביט אלימלך.

עדכון ראשון: 24.6.2006, 16:16
עדכון אחרון: 24.6.2006, 20:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully