וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיול האחרון

24.6.2006 / 19:52

צמד של פודולסקי ב-12 הדקות הראשונות הביא לגרמנים ניצחון 0:2 קליל על שבדיה בשמינית הגמר והעפלה לשמונה הגדולות. אם היריבה הבאה אכן תהיה ארגנטינה, ההמשך כבר לא יהיה כל כך פשוט

נבחרת גרמניה היא הנבחרת הראשונה שהבטיחה את עלייתה לרבע הגמר, אחרי שגברה היום (שבת) אחה"צ על שבדיה 0:2, מצמד של לוקאס פודולסקי ב-12 הדקות הראשונות של המשחק. הקבוצה של קלינסמן הוכיחה שוב כי היא המועמדת הבכירה לזכייה בטורניר, ולא רק בגלל תמיכתו ועידודו של הקהל הביתי, אלא בעיקר בזכות היכולת הגבוהה של שחקניה, שניצחו באופן משכנע בכל ארבעת משחקיהם עד עתה בטורניר.

גם את המשחק הזה גרמניה לא פתחה בגישושים המתבקשים לשלבים המכריעים, והתחילה בהתקפות מוחצות כבר בדקות הראשונות. זה השתלם כבר בדקה הרביעית עם השער של פודולסקי. גם אחרי השער השני הגרמנים לא נרגעו, והמחצית הראשונה שלהם הייתה אחת הטובות שראינו עד עתה מנבחרת במונדיאל. במחצית השנייה, באופן טבעי, הקצב נרגע, אבל הרושם החיובי שהשאירו הגרמנים נשאר.

גרמניה מציגה את הצמד ההתקפי המרשים ביותר בטורניר עד עתה, מירוסלב קלוסה ולוקאס פודולסקי. שיתוף הפעולה בין השניים הניב שבעה שערים (שלושה לפודולסקי וארבעה לקלוסה), ובניגוד לנבחרות עבר של גרמניה - נעים לראות שהפעם השחקנים הבכירים שלה מגיעים מהחלק ההתקפי.

השבדים, מנגד, לא הרשימו כלל בטורניר הנוכחי, ואחרי התיקו מול טרינידד והניצחון הדחוק על פראגוואי, הגיעה ההוכחה הרשמית לכך שהם לא מתאימים לרמות הגבוהות באמת. לוצ'יץ' הורחק במחצית הראשונה והם נאלצו להסתדר ברוב המשחק עם עשרה שחקנים, אך גם כשהם הגיעו להזדמנות המיוחלת, לארסון שלח את הפנדל לעננים. אם יש משהו שהטורניר הזה צריך להצטער עליו, זה רק חסרונן העתידי של האוהדות השבדיות. בלי השחקנים נסתדר.

אחרי הניצחון המוחץ שלהם, הגרמנים יוכלו להתפנות לצפייה במשחק השני של היום במסגרת שמינית הגמר, ויחכו לראות מי תהיה יריבתם ברבע הגמר - ארגנטינה או מקסיקו. אם אכן הארגנטינאים יעשו את המתבקש ויעלו לרבע הגמר, צפוי לנו מותחן אמיתי, אולי הקלאסיקה הגדולה של הטורניר. הזה. מה שבטוח - קל זה לא יהיה.

מחצית ראשונה

דקה 4 - גול! איזקסון השבדי הוציא את הכדור מהרגליים של קלוסה שהגיע מולו לאחד על אחד, אבל הכדור הגיע לפודולסקי, שקבע 0:1 לגרמניה.

דקה 8 - לארסון הגיע למצב נוח ברחבה, אבל הגלישה של באלאק הלחיצה אותו והוא בעט רק לרשת החיצונית.

דקה 12 - גול! קלוסה ליהטט בהגנה השבדית והשאיר כדור מצוין לפודולסקי, ששוב נשאר במצב נוח ולא התבלבל. 0:2 לגרמניה, פתיחה מוחצת למארחת.

דקה 18 - באלאק שלח טיל מ-22 מטר, איזקסון הפעם היה במקום והצליח לקלוט.

דקה 32 - פיליפ להאם פרץ באגף השמאלי וחדר לרחבה, הבעיטה שלו נעצרה בקושי על ידי איזקסון.

דקה 33 - פרינגס שלח טיל מ-25 מטרים, איזקסון שוב נאלץ למתוח את איבריו.

דקה 35 - לוצ'יץ' השבדי ביצע תפיסה גסה ומיותרת על קלוסה במרכז המגרש. השופט הרחיק אותו אחרי שנתן לו את הצהוב השני, השבדים נותרו בעשרה שחקנים.

דקה 40 - זלאטן השתלט על כדור ברחבה ואחרי סיבוב מהיר הפתיע את להמן בבעיטה חזקה, אך השוער הגרמני היה במקום והדף לקרן.

דקה 43 - הרחקה לא טובה של ההגנה הגיעה לרגליים של קלוסה, ששוב בעט חזק ונהדף על ידי השוער.

מחצית שנייה

דקה 52 - מצלדר דחף מאחורה את לארסון, והשופט סימן בעיטת עונשין מ-11 מטרים. לארסון ניגש לבעיטה, והעיף את הכדור מעל לשער, עדיין 0:2, פספוס כואב לשבדים.

דקה 55 - השתחררות יפה של באלאק, שאחריה שחרר טיל מ-25 מטר. איזקסון התעופף והדף לקורה.

דקה 80 - עוד בעיטה אדירה של באלאק, שהרעב שלו לכבוש גרם לו להפציץ את השער של השבדים פעם אחרי פעם, ועוד הדיפה של איזקסון. קלוסה נגח את הריבאונד, החוצה.

דקה 84 - משולשים בתוך הרחבה הסתיימו בבעיטה של שניידר, הכדור הוסט ונעצר בקורה.

דקה 86 - נויביל המחליף הגחיע למצב נוח ברחבה, אבל הבעיטה שלו שוה נהדפה על ידי איזקסון.

הרכבי הקבוצות:

גרמניה: ינס להמן, ארנה פרידריך, פר מרטסאקר, כריסטוף מצלדר, פיליפ לאם, בסטיאן שווינשטייגר (טים בורובסקי, 72), טורסטן פרינגס (סבסטיאן קל, 85), מיכאל באלאק, ברנד שניידר, מירוסלב קלוזה, לוקאס פודולסקי.

שבדיה: אנדראס איזקסון, אולוף מלברג, טדי לוצ'יץ', אריק אדמן, טוביאס לינדרות', ניקלאס אלכסנדרסון, פרדריק ליונברג, זלטאן איברהימוביץ' (מרקוס אבלבאק, 72), הנריק לארסון, קים קאלסטרום (פטר הנסון, 39), מתיאס יונסן.

איצטדיון: אליאנז ארנה, מינכן.
קהל: 66,000 צופים.
שופט: קרלוס סימון (ברזיל).
איש המשחק של פיפ"א: מירוסלב קלוסה (גרמניה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully