וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאז עשוי בכל זאת להצטרף להפועל ת"א

ניר איסקוב

23.6.2006 / 15:29

סוכנו, שלמה שטרן, סיפר על שינוי מגמה אצל הבלם הארגנטיני, אך סייג: "זה רחוק מלהיות סגור". בלם וקשר אחורי מגרוזיה ייבחנו

הבלם הארגנטיני, חאבייר פאז, המועמד להגיע להפועל ת"א, שינה בימים האחרונים את מגמתו, והוא עשוי בכל זאת לנחות במתחם וולפסון. כזכור, פאז סירב להגיע לארץ בגלל שלדבריו לא נמצא מוסד חינוך הולם בספרדית לבנו בן ה-6.

סוכנו, שלמה שטרן, אמר היום (שישי) לוואלה! ספורט: "הגישה שלו כלפי ההגעה ארצה היא יותר חיובית, ויש התקדמות בנושא. עם זאת, זה עוד רחוק מלהיות סגור. אני מקווה שביום שני או שלישי אוכל לתת תשובה סופית אם הוא בא או לא".

שני שחקנים מגרוזיה, הקשר לאשה נוזזה מדינמו טביליסי, והבלם גיאורגי אויניני מדינמו בטומי, אמורים לנחות למבחנים ביום שני או שלישי.

סלים טועמה הביע אופטימיות לגבי חזרתו למחזיקת הגביע: "נותרו עוד כמה פרטים קטנים לסגור. אני מקווה שביום ראשון או שני נסגור הכל". הקשר צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח ל-5 עונות.

בניגוד לציפיות, היום לא נוצר קשר בין עו"ד שחר בן עמי, מקבוצת הניהול של הפועל ת"א, לעו"ד סבי גרשון, פרקליטו של רמי חליס, והצדדים אמורים להכריע בסוגיית הישארותו של המגן בקבוצה בתחילת השבוע הבא. ההערכה היא כי לאור הפערים הכספיים בין חליס להפועל ת"א ולאור צירופם של תומר חליבה ודני בונדר והישארותו האפשרית של ג'ון פנטסיל, הצדדים ייפרדו. בחליס מתעניינות מספר קבוצות בליגת העל, וכן קבוצה אירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully